Ben buraya geçmişi yazıcam,siz aynı zamanda jin'in ,namjoon'a anlattığını düşünün.
Jin'den
GEÇMİŞ
"Anneee! Ben geld- anne?"
'Baba' demeye bile dilimin varmadığı adam, yerde yatan annemin üstüne çıkmış, bıçaklıyordu.
"ANNEE!!"
Ağlayarak yanına koşup,sırtına vurmaya başladım.
"Siktir git başımdan,oruspu evladı!"
Ayağa kalkıp,beni bileklerimden tuttuğu gibi yere fırlattı. Kafamı duvarın köşesine vurmamla kan akması bir oldu. Yerden hızlıca kalkıp,salona koştum ve masanın üstündeki vazoyu elime aldım. Tabii o adam da hemen arkandan geldi.
"Hıh,onunla mı vuracaksın bana,güzel oğlum!?"
"Ya-yaklaşma bana!"
Bana doğru adımlar atmaya başlamasıyla,elimde olan vazoyu kafasına fırlattım. Tam alnının ortasına denk geldiği için kanlar akmaya başladı.
"Ehh! Yeter be!"
Hızla gelip ensemden tuttu ve bodrum kata götürmeye başladı. O sırada gözlerim,yerde hareketsiz bir şekilde yatan anneme kaydı. Gözyaşlarım sel oldu aktı.
Öldü annem. Öldürdü.
Bodrum kata indiğimizde,beni duvar kenarına fırlatıp kemerini çıkardı. Korkuyla baktım yüzüne.
"Ahh benim güzel oğlum,maalesef şimdi bu güzelliğine yazık olucak"
"Lü-lütfen ya-yapma!"
"KES sesini!"
Kemeri sırtıma vurduğunda,acıyla bağıracakken,elimle ağzımı kapattım. Ona istediğini vermiycem! O vurmaya devam ettikçe,ben elimle ağzıma daha çok baskı yaptım......
Kaç dakika,kaç saat öyle geçti bilmiyorum ama bakılmadan önce son gördüğüm,pantolonun düğmesini açıp aşağıya doğru sıyırdı.
O gün hem annem öldü,hemde ben öldüm.
Geçmiş bitti
"Böyle işte"
"Dedektif,ben olanlar adına senden özür dilerim"
"Hıh! Artık neyi değiştirir ki!?"
Namjoon beni daha çok göğsüne çekip,sıkıca sarıldı,bende olabildiğince dikkat ederek ona sarıldım ve göğsünde ağlamaya devam ettim. Cidden artık gözümde yaş kalmadı.
Dakikalarca sarıldıktan sonra,yavaşça ayrıldık.
"O pislik joon-seo,gününü görecek!"
"Onunla ben ilgilenirim,sen şimdi dinlen ben sana yemek alıp gelicem"
"Peki,teşekkür ederim"
Bana gülümseyip odadan çıktı ve ben yine düşüncelerimle baş-başa kaldım.
Namjinle kalınnnnnnn💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DETECTIVE × DEVİL
FanficBir dedektif ve bir şeytan "Ahh,ahh ahh!" "İnle küçüğüm,adımla inle!" "Ahh-joon-ahhh"