3.BÖLÜM:YARDIM ETMEK

22 4 1
                                    

Jin'den

Bu sabah gelen ihbar üzerine evden hızlıca çıkıp,olay yerine gelmiştim. Beyaz örtüyle kapalı olan cesede baktığımda,kim olduğunu anlamıştım. Uzun zamandır yakalamaya çalıştığımız ama bir türlü yakalayamadığımız uyuşturucu kaçakçısı Jung-Woo'ydu. Eğer Jung-Woo öldüyse diğer üyelerde kaçacak. Offf birde onlar var.

Joon-Seo yanıma geldiğinde göz devirdim.

"Ne var Joon-Seo?"

"Birisi seninle görüşmek istiyormuş?"

"Kim?"

"Bilmiyorum gel"

"Tamam"


Arabaların yanına geldiğimizde,uzun boylu,siyah takım elbise giymiş olan bir adam vardı.


"Evet,ne için benimle konuşmak istediniz?"


Ciddi bur şekilde dururken,o sırıtıyordu.


"Bu olay hakkında,sizinle konuşmak istedim dedektif"


Sesi neden bu kadar kalın? Tanrım!


"Evet dinliyorum?"


"Size bu konuda yardım edebilirim,başka kişilerde var çünkü ve ben onları aradığını biliyorum"


"Nerden biliyor sunuz?"


"Benimde nefret ettiğim bir insandı kendisi"

"Peki benimle gelin ve neler bildiğinizi anlatın"


"Hay hay dedektif"





Namjoon'dan

Aslında nefret ettiğim falan yok. Sadece şimdi bu dedektif'i görünce yardım etmek istedim.
Amacım onu elde etmek nasılsa.

Biz tam ilerlerken,zaman yavaşlamış ve kardeşimi görmüştüm. Ahh Tanrım! Bir bu eksikti.

"Neden geldin jungkook?"

"Abi,cehennem'e geri dönmen gerek"

"Neden?"

"Bak babam seni çağırıyor,sırf sana kızdığı için dünyaya geldin,farkında mısın?"

"Evet farkındayım ve bir süre daha dünya hayatında kalmaya devam edicem,sevgili babamıza böyle söyle olur mu?"

Dalga geçer gibi söylediğim şeye jungkook göz devirmişti ve bir an da tüm dünya tekrardan eski haline dönmüştü.

Tamam artık dedektifle baş başayız!





Namjinle kalınnnn 💙💙💙

DETECTIVE × DEVİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin