4.BÖLÜM:BERABER ÇALIŞMAK

22 4 3
                                    

Yazardan

Namjoon,motorcular derneğine kadar,herşeyi jin'e anlatmış ve şu an da oraya gidiyorlardı. Caddelerden hızlı bir şekilde giderken,karşılarına çıkan bir motorlu yüzünden yavaşlamak zorunda kalmıştı Jin.

Namjoon ise sadece yanındaki yakışıklı adamı izlemekle meşguldü. Kafasını bir kaç saniyeliğine önüne çevirdiğinde,önlerindeki motorun simgesini görmesiyle,hemen jin'e seslendi.

 Kafasını bir kaç saniyeliğine önüne çevirdiğinde,önlerindeki motorun simgesini görmesiyle,hemen jin'e seslendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anlamı "güç")

"Dedektif,öndeki motoru takip et!"

"Neden!?"

"Sembolüne bak"

Jin,sembolü gördüğünde gaza basarak,motoru takip etmeye başladı... Bir süre sonra motorlu adam onları farkettiğinde,arkasını dönüp bakmıştı.

"Kahretsin!"

Adamın sesini duyduklarında yavaşlamıştı Jin.

"Gittiği mekanı tam olarak  biliyorsun değil mi?"

"Evet biliyorum,dedektif"

"Peki,tarif et o zaman"

^^^

Depo gibi bir yerin önüne geldiklerinde,aynı motoru görmüşlerdi.

"Burası"

"Burası"

İkiside aynı anda konuştuklarında,jin,namjoon'a bakıp gülümsemişti.

Namjoon eridiğini hissetti.

Arabadan indiklerinde,jin hemen silahını çıkarıp emniyetini açtı ve ileri doğrulttu.

"Arkama geç!"

"Oww,peki dedektif"

Jin arkasını dönüp,ters bir bakış attığında,namjoon ellerini teslim oluyormuş gibi kaldırdı.

"Düzgün ol biraz"

"Pekii"

İçeri doğru temkinli adımlarla ilerleyip,büyük kapının yanına geldiklerinde,içerden sesler geldiği için jin kulağını kapıya dayadı. Namjoon'da jin'in yaptığının aynısı yapıp,vücutlarının arasında sadece santimler bıraktı.

"Jung-Woo öldü,artık bize satış yapacak başka birisini bulmamız lazım"

"İyi de tam olarak kimseyi tanımıyoruz,hemen nasıl güvenip uyuşturucuları sipariş edicez?"

"Bizimde müşterilerimiz var! Yapacak birşey yok. En kısa zamanda birisini bulup,siparişi vericez. Konu kapanmıştır.!"

Herkesten onaylayan mırıltılar çıktıktan sonra sesler kesilmişti.

Jin arkasını dönüp,namjoon'a baktığında anında hemen geri çekildi.

"Tanrım! Ne işin var dibimde!?"

"Hey,sakin ol bende dinliyordum sadece"

"Ahh,tamam. Bunları acilen durdurmanın bir yolunu bulmam lazım?"


"Bence beraber bulabiliriz?"

"Hmm,bence bir süre takip edelim. Kimden alım-satım yapacaklarını bulup,adamı bir şekilde ikna etmemiz lazım,yani bizim onları yakalamamız için fırsat kolluycak."


"Ya da biz o adamı bulmakla uğraşmayıp,sahte bir satıcı ayarlarlarız ve oda bize yakalamamız için fırsat tanır,hm?"


"Buda mantıklı"



"Ve buda demek ki artık beraber çalışıyoruz"











Kitap nasıl gidiyor?


Namjinle kalınnnn 💙💙

DETECTIVE × DEVİL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin