3.fejezet

163 10 0
                                    

Elina furcsa arckifejezéssel nézte a kínálatot, abban a kis kávézóban ahol egy hete járt. Sajnos akkor nem volt alkalma megkóstolni azokat a finomságokat amiket vett, hála egy ismeretlen alaknak ,azonban most elhatározta hogy ha törik ha szakad, ma márpedig megkóstolja őket.
Mosolyogva állt vele szemben az eladó, arra várva hogy végre elmondja mit szeretne kérni.
Elina gyorsan elhadarta a kérését, és szinte le sem vette a szemeit a pultról ahol már csomagolták a kért édességbombákat.
-Múltkor mintha kevesebb lett volna.-a hang a háta mögött túl ismerős volt neki ahhoz ,hogy ne legyen akár csak egy gyenge sejtése is arról, hogy ki áll mögötte.
-Téged látva, félnem kellene hogy az utamban állsz. Hátha a végén most rajtam landolnak és nem a földön.-a férfi csak mosolyogva nézett Elinára, aki már vele szemben állt, ismét egy tálca süteménnyel a kezében.
-Nem áll szándékomban újra ütközni veled, de lehet rólad ez nem mondható el. Itt nekem lenne félnivalóm.- vigyorogva mutatott végig kettőjükön, hiszen Elina kezében már ott volt egy tálca sütemény, ami bármikor a férfi tökéletesen passzoló ruhájára mehetne.
-Nem azért vettem meg hogy újra a kukában landoljanak. Ez miatt nem kell félned. -Az ismeretlen férfi ugyan úgy mosolyogva nézett Elinára, mielőtt megszólalt volna.
-Kristóf vagyok. Azt hiszem már ideje lenne bemutatkozunk, ha már ennyiszer összeütköztünk egymással.
-Elina lassan letette a mellette lévő asztalra a tálcát amit egész idáig tartott, és egy kis mosollyal az arcán kezet fogott a férfival.
-Elina.
-Hát örülök neki hogy most baleset nélkül talákoztunk Elina.-a férfi kézfogása nem volt sem erős sem durva, de érezni lehetett benne a határozottságot amit a megjelenése és a kisugárzása is sugárzott.
-Igen, annak én is. -ezek után csak egy gyors sziát mondott neki, és már lépett el előle hogy a pulthoz álljon és leadja a rendelését. Elina zavarában csak gyorsan felvette a süteményét és nagy léptekkel indult is ki a kis kávézóból, mielőtt még a férfi bolondnak nézte volna amiért lefagyva ott áll.

-Komolyan mondom Bogi, lassan már az egész szekrényemet kipakolod. Nem értem ez miért nem jó ami rajtam van.
-Elina nyár van. Mikor ha nem most húzol szoknyát?-meg sem fordulva pakolt tovább a barátnője szekrényében.
-Húzok szoknyát, csak nem este és nem buliba. Nekem ez így komfortos.
-Hát ez az. Nem komfortosnak kell lenned egy bulin, hanem szexinek. Így sosem lesz barátod.
-Hát nem is részegen akarom megismerni. Meg amúgy is, lassan indulnunk kell ha nem akarunk elkésni.-Bogi gyorsan megnézte a telefonját, és abban a pillanatban már abba is hagyta a szekrény feltúrását.
-Basszus, el fogunk késni. Megígértem Lalinak hogy most időben oda érünk.
Gyorsan csinálj valamit a sminkeddel és menjünk.-Elina szinte sose látta ennyire gyorsan elkészülni a barátnőjét mint most. Fogalma sincs miért izgult rá ennyire az időre, hiszen eddig sosem értek oda időben szinte egy bulira sem.
Nem sokszor fordult eddig elő vele hogy egy privát buliba mehet, de amióta Pestre költözött és újra Bogival volt egyre többször fordul meg ilyen helyeken, hála Lalinak. Lali nagyszerű dj, akit nagyon sokszor hívnak meg hasonló helyekre zenélni, így ők is néha csatlakoznak hozzá Bogival.
Amikor először ment egy hasonló helyre, mindig azt hitte hogy ezek a helyek annyira privátak hogy senki sem tud róla csak bizonyos körökben, azonban be kellett látnia hogy ez nem így van. Szimplán nagyon odafigyelnek arra hogy kik is mehetne be. Ők is csak Lali miatt lehetnek ott, ezért mindig odafigyelnek arra, hogy ne hozzák a férfit kellemetlen helyzetbe.
Ilyen helyről eddig semmilyen kép vagy videó nem került eddig ki soha, ami miatt elég sok híresség keresi fel azt a klubot. Főleg a Magyarországon tartózkodó hírességek. Már a tudat számára hogy egy helyen van velük, elég Elinának. Nem igazán találkozott eddig senkivel, de Bogi sokszor a tudtára adja kik is vannak jelenleg ott.
Lali már kint várta őket, hiszen Bogi üzent neki hogy úton vannak, így nem volt akadálya annak hogy bemenjenek.
-Gyere igyunk valamit, utánna meg táncolunk egy jót.-Fogta meg a kezét Bogi, és már vezette is a pulthoz ahol már rengetegen álltak sorba. Nehezen de sikerült kikérniük az italukat, ami után belevetették magukat az éjszakába.

Azt sem tudja mióta táncoltak már, de már érezte hogy kezd kimerülni, hiába a remek hangulat.
Bogi is hasonlóan érzett, rajta is látszott már hogy egy kis pihenésre van szüksége.
-Gyere menjünk fel Lalihoz. -hajolt hozzá oda a barátnője, hogy hallja a hangos zene miatt amit mond.
-Menj csak. Én előbb szerzek valami innivalót. Majd megyek utánad.-Bogi csak bólintott és már indult is el hátra hogy felmenjen a barátjához.
Elina nehezen de átverekedte magát a táncoló tömegen, hogy kérjen magának valami frissítő italt. A hangos zene, a sok tánc és a hőség miatt semmi másra sem vágyott, csak arra hogy valami végre felfrissítse.
-Szia csak egy vizet kérnek. Köszi.-a pultos lány gyorsan ki is szolgálta és már állt is tovább, hogy mást is kiszolgáljon.
-Már kezdem azt hinni hogy követsz engem.-állt meg mellette egy férfi, mire Elina csak nagy szemekkel nézett fel rá. Az ismeretlen ismerős alak tűnt fel mellette, akit a sors folyamatosan az útjába sodort.
-Ugyan ezt mondhatnám én is. Hiszen most is te jöttél ide.-nem foglalkozva a férfi átható tekintetével ,Elina gyorsan ivott az italából hiszen már egyre nehezebben bírta a hőséget.
-Csak kíváncsi voltam hogy tényleg te vagy-e. És igazam volt.
-Nagyszerű meglátás.
-Nem bírod az alkoholt?-Mutatott az ujjával az ital felé ami a pulton volt Elina előtt.
-De, de már nagyon melegem van. Valahogy a víz most jobban esik. De ahogy látom te sem igazán vagy az alkohol híve.- most a férfin volt a sor hogy válaszoljon, azonban az csak hanyagul megrántotta a vállát és egy apró mosollyal nézett a nőre.
-Egyedül vagy itt?-a zene mintha még az eddiginél is hangosabb lenne, így hiába hajolt közelebb hozzá, nem igazán hallotta amit a férfi kérdezett tőle.
-Nem értem, bocsi.-próbálta túlkiabálni a zenét, de nem volt benne biztos hogy meghallotta.
Kristóf gyorsan körbe nézett, és közelebb hajolva Elinához, kérte hogy menjen vele. A nő nem volt benne biztos hogy jó ötlet, ezért habozott egy kis ideig amit a férfi is észre vett.
-Kint kicsit csendesebb. És jobb a levegő is.-Elina egy aprót bólintott, hiszen most tényleg jól esett volna neki a friss levegő.

A Víz Szerelme (M.K.ff.)Where stories live. Discover now