-Komolyan Elina, tényleg egy cikket sem néztél meg ami róla szól?-Elina gyorsan kitöltötte a két pohárba a bort, amit már át is nyújtott a barátnőjének.
-Nem Bogi. És nem is vagyok rá kiváncsi.
-Pedig az utóbbi napokban elég sokat írnak róla.
-Hát engem pont nem érdekel. Megpróbálom elkerülni az olyan cikkeket amik róla szólnak.
-Én a te helyedben mindent elolvasnák és minden videót megnéznék róla. Mint egy örült fan.-Elina csak elnevette magát, és már indult is a nappaliba a tv elé.
-Hát én inkább kihagyom. Ismerem, nem érdekel hogy mit írnak róla.-Elina ezt komolyan is gondolja. Amióta ismeri Kristófot, egy cikket sem nézett meg soha amit a férfiról írtak. Pedig az utóbbi pár napban egyre több és több jelent meg. Főleg miután megvolt az első versenye, és nem olyan eredményt ért el, amit az emberek elvártak tőle. Pedig így is elképesztő munkát vitt véghez, és igen is büszke lehet magára.
-Hé legalább akkor ezt nézd meg. Ez nagyon jó.-Bogi már nyomta volna oda a telefont Elina orra alá, hogy a barátnője nézzen rá, azonban a tv-ben pont abban a pillanatban jelentették be Kristóf újabb versenyszámát.
-Csitt, most ne zavarj..-Elina nem foglalkozva Bogival, gyorsan a tv elé ült, hogy egy pillanatra se maradjon le semmiről.Elina boldogan küldte el az üzenetet a férfinak, miután véget ért a verseny. Tudja hogy Kristóf biztos nem fog mostanában reagálni rá, de azt akarta hogy tudja ma is ugyan úgy gondolt rá mind eddig.
-Na drága barátnőm, beszéltél a szív szerelmeddel?
-Fogd be Bogi. És nem, csak írtam neki egy üzenetet.
-Ennyi? Azt hittem legalább felhívod.
-Most biztos nem ér rá. Amúgy is lassan kezdődik az éremátadó ünnepség. Most nincs ilyenekre ideje.
-Na nézzük akkor meg. De azért ihatnánk is mellé valamit nem? Hiszen van mit ünnepelni.-Elina boldogan teljesítette a barátnője kérését, azonban arra nem számított hogy amíg ő valami italt kereset, addig Bogi belevetette magát a közösségi médiába.
-Ez a telefonom volt?-Elina sietve tért vissza a nappaliba amint meghallotta a telefonja hangját.
-Azt hiszem igen. Na talán mégis van ideje jelentkezni.-Egy sunyi mosollyal az arcán figyelte a barátnőjét Bogi, azonban arra nem gondolt hogy Elina hirtelen egy párnát dob felé.
-Hé, meg ne ölj, te nő.
-Ez meg mi? Bogi olyan szemét vagy néha.
-Mert? Szerintem nagyon jó kép lett.
-Elina újra a telefonjára nézett, ahol ő volt lefotózva ahogyan a tv előtt ül, egy törölközővel a fején és figyeli a versenyt a tvben. Azonban ha ez még nem lenne minden, akkor Bogi kreativitása mindent visz.
Csendet a teremben, akarom mondani a szobában. Úszás van kérem szépen. Remélem azért a sampont lemostad drágám. A legnagyobb rajongód swimmilák..
-Nagyon vicces kis szöveget sikerült írnod hozzá. Köszi szépen.
-Jaj már Lina, talán ő is látja majd. Így már biztos tudja hogy szurkoltál neki.
-Hát remélem most sem nézi az instagrammot, ahogy eddig sem foglalkozott vele.
-Majd kiderül. Nézd kezdődik.-Elina újra a tv felé fordult ahol már Kristófot mutatták ahogyan bevonul a ceremóniára.
Sorban kapták meg a díjakat, azonban amin igazán meglepődőt az Ádám jelenléte volt, ahogyan átadja az érmeket a díjazottaknak. Fogalma sem volt róla hogy ő egy államtitkát, de elnézve őket együtt, Elina szívét újabb boldogság járta át. Volt mellette valaki, aki mindig támogatta és kiállt mellette.
Valaki aki szívből örül a sikerének.
-Biztos ismeri. Vagy ez ilyen szokás csak mert magyar?-Bogi gondolata térítette észhez, ami megmosolyogtatta.
-Ismerik egymást. Azért ölelte meg.
-Jó kis barátai vannak. -Elina csak csendben figyelte ahogyan vége lett a ceremóniának, és a képernyőről teljesen eltűnt a férfi.
-Na ihatunk végre?-Bogi már a két üres pohárral a kezében várta a barátnőjét hogy végre vele is foglalkozzon kicsit.Elég későre járt ami miatt Elina szemei majd leragadtak, azonban valaki épp a késői órát választotta arra hogy felkeresse.
Csukott szemmel nyúlt a telefonja után, és anélkül hogy ránézett volna a hívóra már bele is szólt a telefonba.
-Igen?
-Aludtál már Lina?-Meghallva a férfi hangját, a szemei abban a pillanatban kipattantak, és már az ágynak dőlve hallgatta a férfit a telefonba.
-Nem, dehogy is.
-Tényleg? Pedig kicsit úgy hallatszott. Nem akarlak zavarni ha fáradt vagy, majd beszélünk holnap.
-Dehogy is, nem alszom. Úr isten Kristóf gratulálok! Elképesztő voltál ma.
-Köszönöm a legnagyobb rajongómnak.-Elina szégyenében csak felnyögött, amit Kristóf is meghallott mert hangosan nevetett a telefonba.
-Azt ne mond hogy láttad.
-Hát megjelölt benne, szóval láttam. Nagyon cuki voltál a tv előtt.
-Ne kérlek, csak ezt ne...
-Annyira siettél hogy még a hajmosást is félbe hagytad?
-Nem. Azzal végeztem csak kicsit elment az idő, és nem akartam lemaradni.
-Nem baj én örülök neki hogy láttad. Sajnálom hogy ilyen későn jelentkezem, de most értem vissza a szobámba.
-Semmi baj. Örülök neki hogy hívtál. Azt hittem ma már nem tudunk majd beszélni mert elfoglalt leszel.
-Mivel lennék annyira elfoglalt? Interjút nem adok, így elég hamar végeztem.
-Nem lesz ebből gond?-Tudja hogy Kristóf miért nem hajlandó beszélni senkivel a sajtóból, azonban egy ilyen horderejű verseny után, lehet hogy kötelezik rá.
-Nem. Akinek meg nem tetszik, hát sajnálom. Van más akivel beszélhetnek.
Balázs lemondott.
-Micsoda? Az a Balázs? Az edződ?
-Igen. Már bejelentette.
-Azért várhatott volna vele. Legalább egy pár napot.
-Ez így volt jó. Megbeszéltük előtte, hogy bármi is lesz az eredmény ma este, ma jelenti be.
-És mi lesz most? Egyedül folytatod tovább?
-Még nem tudom. Először szeretnék kicsit pihenni és otthon lenni. Majd később gondolkodom rajta.
-Mikor jössz haza?-tény hogy Kristóf azt mondta kb két hétre utazik el, de lehet hogy meggondolta magát, hiszen minden versenyszáma már lement.
-Jövőhéten. Amikor vége az olimpiának, akkor megyünk haza Ádámmal.
-Á igen. Ádám. Szépen eltitkoltátok hogy ki is ő valójában.
-Miért változtat valamit? Nagyon szeretem mint ember. Ő egy nagyon jó barátom.
-Tudom. Csak kicsit meglepődtem hogy ott láttam, és hogy kiderült számomra hogy mivel is foglalkozik. De örülök neki hogy ott volt.
-Hát annak én is. Elina...
-Igen?
-Nem akarom hogy azt érezd hogy bármit is erőltetek, de... Gondolkodtál esetleg azon amit beszéltünk mielőtt eljöttem?-Egy pillanatig azon volt hogy elmondja a férfinak hogy mit érez, de hamar elvetette az ötletet. Azonban a mosoly az arcán továbbra is rajta volt ahogyan a férfi kérdésére válaszolt.
-Igen. Nagyon sokat. De személyesen mindent megbeszélünk. Nem szeretném telefonon keresztül ezt a dolgot megbeszélni.
-Rendben.
-Hagylak pihenni. Holnap beszélünk ha lesz rá időd.
-Keresni foglak majd. Jó éjszakát Lina.
-Neked is Kristóf és várlak haza.
-Szia Elina.
-Szia. Puszi.-Egy nagy sóhaj után vissza dőlt a párnái közé, és egyre jobban várta a pillanatot hogy a férfi végre itthon legyen.
YOU ARE READING
A Víz Szerelme (M.K.ff.)
FanfictionAz egyik legtehetségesebb, ha nem a legtehetségesebb úszó akinek az élete minden csak nem csodás. Rengeteg fájdalom, csalódás, veszteség érte, de ő semmi sem mást nem akart soha csak úszni. A világ legjobbja lenni. Cserbenhagyás, fájdalom, barátság...