Felismerés

159 6 0
                                    

Felix pov.

Kora reggel csörgött az ébresztőm és mint mindig most sincs kedvem felkelni és munkába menni.
Mindig azzal nyugtatom magam hogy mindjart vege van ennek a hátnek is és utánna pihenhetek.

A ma valami kényelmeset akartam felvenni de ez megint nem sikerult.
Felvettem egy fekege laszább farmert és egy fekete inget majd a nyakkendőm.

Reggelizni nem volt időm igy ugy döntöttem hogy gyalog megyek és majd útközben veszek valamit enni a pékségben de ez azt is eredményezte hogy majdnem elkéstem.

-Szép jó reggelt Lee Felix!-köszönt a recepciós.

-Jó reggelt Marta!-köszöntem én is és futottam be az irodámba.

Amint leültem a székembe máris nyílt az ajtó és drága főnököm lépett be rajta.

-Jo reggelt Felix!

-Jo reggelt Edward!

Azt tudni kell a főnökömről hogy elég egy nagyképű alfa mert a céget ahol dolgozok vagyis a cégét is magárol nevezte el és többször is próbált randira hivni de nem sikerult neki.

-Ma egy elég fontos befektető érkezik a céghez és szeretném ha ott lennél melletem a tárgyalóteremben az asztalnál!

-Mi?Még sosem kellet ott lennem veled!

-Khmm.. hát igen tudom csak most egy olyan ember érkezik akihez lehet kell egy omega!

-Edward én nem vagyok egy kurva!

-Nem is úgy értettem!

-Hát pedig nekem ugy jött le!

-Egy befolyásos ember aki szivesen befektetne a cégembe.
Felix!Kérlek!Most az egyszer.

Hosszasan elgondolkodtam rajta hisz nem szeretném ha bármi is történne plusz ki tudja ez az idióta nem e valami maffiát hívott ide.

-Ahh jolvan...legyen.

-Köszönöm! 10órakkor gyere a tárgyalóterembe.

-Rendben!

~~~~~~~~

Így is tettem 10 órakkor már ott ültem bent a teremben a főnökömmel együtt és vártuk azt a kurvára különleges vendéget aki majd befektet ebbe a szar cégbe.

Nyílik az ajtó és azonnal megcsapja az orromat a görögdinnye illata.

Eddig az előttem lévő lapot olvasgattam de most hirtelen az ajtóra nézek és felismerem őt.

Player|HYUNLIX|Where stories live. Discover now