Nem tudom meddig tarthatott a heatem de 2-3 napnál nem tovább és én végig az alfával voltam.
Lassan nyitogatom a szemeim és a reggeli napfényben tündöklő arcát látom meg az alfának.
Ő még mindig alszik.Lassan felülök az ágyon és körülnézek hátha megtalálom a ruháim de semmit nem találok.
Úgy döntök inkább lezuhanyzok,Hyunjin úgyse haragudna érte.
Már állnák fel sz ágyról de két kezet érzek meg a derekamon.
-Hova mész Lix?-kérdezi reggeli rekedtes hangján.
-Zuhanyozni!-fordulok felé mosolyogva.
-Én is megyek.-jelenti ki.
~~~~~~~
Együtt lezuhanyoztunk majd kértem Hyunjintól ruhákat.Még jó hogy a főnököm és mára szabadságot adott.
Lementünk és készítettem reggelit magamnak és Hyunjinnak is.Miközben ettünk Hyunjin kérdezősködni kezdett.
-Felix!
-Ha tudtad hogy mindjárt itt a heated miért nem vettél ki szabadságok és miért jöttél el bulizni?-Sajnálom Hyunjin!
-Nem azért kérdezem mert haragszom.
-Csak nem értem.
-Nyugodtan szólhattál is volna.-Nem tudtam előre.
-Ezt most nem értem!
-Csak egy alfa miatt jöhet meg előbb a heatem....
-Miattam?
-Lehetséges...
~~~~~~
Megreggeliztünk és Hyunjin felajánlotta hogy hazavisz.Mielött kiszállhattam volna a kovsiból megállított.
-Oh Felix!
-Este lesz egy nyitó "bál" szerűség a cégnél.
-Azon muszáj lenne ott lenned mit a többieknek.-Rendben!
-Akkor majd találkozunk!
-És minent köszönök Hyunjin!-Semmiség!
-Lix!?-Hm?
-Megcsókolhatlak?
-Ne kérdezze baromságokat!
-Oh..
-Nyilván igen...
Hyunjin elmosolyodott és megcsókolt.
Lehet hogy régen olyan vólt amilyen de érzem hogy megváltozott.
Hogy jobb ember lett és hogy tudnám ugyan úgy szeretni mint régen.~~~~~~~~~~
Már arra a Hyunjin álltal említett "bálra" készülök és éppen egy kék,fekete és szürke öltönyön vacilálok.
Végülis nagy nehezen eldöntöm hogy maradok a beolvadós szettnél és a feketet választottam.
Egy nagyon laza sminket vittem fel ami eltakarja a szeplőim és már indultam is.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...