Anyuék

93 6 2
                                    

Felix pov.

Hyunjin felajánlotta hogy eljön velem de mondtam neki hogy ez nem valami jó ötlet mert a szüleimet csak a pénz érdekli és senkit nem szeretnek.
Még engem se csak a pénzem kell nekik amiből eltartom őket.

-Sziasztok!-lépek be a házba mosolyogva.

-Szervusz fiam!-mondja apám az ujság mögül.

-Szia drágám!-köszön édesanyám is aki a konyhából jön kifelé hogy megöleljen én viszont elhúzódok.
-miért van enyhén dinnye illatod?

-mi?-én se értettem mit magyaráz.

-Felix remélem nincs olyan dolog amiről nem tudunk mert akkor tudod mi lesz.

-Baszki anya állj már le meg akarsz verni 23 évesen is!???

-Ha kell..!

-Te beteg vagy!
-Sőtt ti mind a ketten betegek vagytok,én már megyek is innen!

-Ne menj még!
-Nem kérsz sütit!

-Dugd fel magadnak a sütidet anya!

-De...finom lett...biztos.

-Faszt lett finom!Régen is romlott joghurtból csinaltad és még meg is lehetett rajta érezni is!-mondtam és azzal a lendülettel fordultam sarkon és húztam is onnan.

Nem akarok többet ide jönni.
Le akarom tagadni hogy ők a szüleim....

~~~~~~~~
Hazaérve viszont elgondolkodtam hogy anya miért mondta hogy dinnye illatom van!
Hyunjinnak van dinnye illata.
Nekem miért le... és itt megakadt a gondolat és azonnal lekapva a pólóm a tükör elé álltam.
A kulcscsontomnál ott virított a jelölés.

Hyunjin megjelölt...

Kicsit bepánikoltam igy felhivtam Hyunjint de nem vette fel szoval csak lestem magam elé és vártam.

Player|HYUNLIX|Where stories live. Discover now