Ebben a pillanatban döntöttem el hogy én haza akarok menni.
Ez a férfi olyan mély sebeket hagyott bennem hogy nincs kedvem se erőm tovább itt lenni.
-Edward én most kimegyek!-súgtam oda a főnökömnek de ő nem is törődve velem köszöntötte az érkező vendéget.
-Üdvözlöm Hwang Hyunjin!Örülök hogy eljött!Még a nevét is rossz hallani,nem utálom ezt az embert pedig megérdemelné azok után amit tett velem.
-Számomra a megtiszteltetés itt lenni Edward!-fogott kezet a férfivel.
Még mindig olyan nyalizós na meg persze jóképű na a faszom.
Utálom magam hogy még mindig érdekel ez az ember.A férfi hozzám és még az előttem álló 2 férfiez sétál majd kezet fog mindkettővel és bemutatkozik.
És jövök én aki sokkoltan ül a székében és csak abban a pillanatban pattan fel mikor odaér hozzám Ő.
-Jó napot én Hwang Hyun...-felismert...
-Levendula.-uttogja a férgi
-Jó újra látni Lee Felix!-Önt is Hyunjin!
-Ne csináld ezt Lixi!Tegezz nyugodtan!-súgja a fülembe az alfa.
-Kezdhetjük a tárgyalást Edward?-Persze,foglalj helyet.-mutat az asztal másik végébe a főnököm.
Alig vártam a megbeszélés végét mert Hyunjin eléggé feltűnően végig engem nézett.
Amint vége lett azonnal felpattantam a székből és már majdnem futottam kifelé.Azonnal az irodám felé vettem az irányt és nem kell mondanom rohadtul megnyugodtam mikor már láttam az ajtót és megfogtam a kilincset majd benyitottam.
A baj már csak az volt,mikor csuktam volna be az ajtót valaki megfogta és kinyitotta majd belépett hozzám és becsukta maga után az ajtót.
-Ilyen felkavaró érzés hogy itt vagyok?
Hyunjin.
-Mi?
-Ahhj Lixi olyan kurva intezzív volt az illatod a megbeszélésen hogy minden alfa rád csurgatta a nyálát.
-Mit keresel itt Hyunjin?
-Befektetni jöttem.
-Nem tudtam hogy itt leszel de örülök hogy ujra találkozunk.-Hat én nem annyira!
-Miért is?
-Szerintem ezt nem itt kéne megbeszélnünk.
-Dolgom van-mutatok az asztalra amin egy csomó lap van.-Esetleg ráérsz este?
Mond hogy NEM Felix nem olyan nehéz.
Csak mond hogy NEM-Futott át az agyamon ez a motivációs mondat.-Ráérek!
Gratula-Remek!Akkor este 8ra érted megyek!-már fordul is meg és menne ki az ajtón de utánna kiáltok!
-De Hyunjin!A címem?
-Ahh Lixi,tudom hol laksz.-vigyorodik el majd becsukja az ajtót.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...