Megvolt a megbeszélés és megvártam Hyunjint hogy együtt menyjünk haza viszont mikor indulni készültünk Lisa a kocsi elé állt és megállított minket.
-Hagy szálljak be!
-Nem!-mondja fintorogva Hyunjin.
-Kérlek!
-Meg kell beszélnünk ezt az egészet!-Lisa nincs ezen mit megbeszélni!
-És amúgy sincs semmi közöd Felix életéhez és már ugye az enyémhez se.-Hyunjin hagyd!
-Szállj be Lisa.~~~~~~~~
Csak egy kicsit volt unalmas elmondani annak a nőnek mi folyik itt de a végén még el is sírta magát szóval hatott és egy örök életre békénhagy minket.Viszont nem lesz ilyen egyszerű a kapcsolatunk.
Hyunjin szülei szerettek engem régebben de most nem tudom mit reagálnának a kapcdolatunkra.
Az én szüleim pedig tuti kiakadnának természetrsen csak addig ameddig meg nem tudják hogy Hyunjinnak sok pénzr van.
Hazaérve eldöntöttük hogy holnap elmegyünk és közöljük ezt mind a kettőnk szüleivel.
~~~~~~~~
-Szép napot!-köszönök illedelmesen.Hyunjin szülei annyit tudtak hogy az alfa haza hoz valakit bemutatni de az arcukból itélve nem számítottak rám
-Felix?-mosolyodik el a nő.
-Szia drágám!-ölel meg.-Szia Felix!-köszön Hyunjin édesapja id akivel már csak kezet fogok.
-Szia anya,apa!-köszön Hyunjin is.
~~~~~~
A nappaliban ülünk és teát iszunk miközben a hyunjin és az apja beszélgetnek de az édesanyja hirtelen megszólal.-Megjelölted Felixet?
Na bakker ezt elfelejtettük közölni.
-Igen!-mondja határozottan.
-Fiam tudom hogy nem vagy olyan már de remélem tudod hogy ez nem játék!
-Tudom anya!
-Nem játszok!
-Én tényleg nagyon szeretem Felixet!-fogja meg a kezem.-És Felix is szeret téged?
Persze hogy szeretem nem ordibáltam volna azt hogy "Szeretlek Hyunjin!" Miközben elélvezek alatta.
-Igen!-válaszolom határozottan.
-Látod ez már szerelem!
-Nem a tini játszadozás!-szól hozzá az alfa édesapja is.Hyunjinnal egymásra mosolygunk majd ujból beszélgetni kezdünk egy másik témáról.
~~~~~
Az én szüleimhez el se akartam menni...Fölösleges.
De Hyunjin ragaszkodott hozzá.-Sziasztok!-köszönök kicsit lekezelően.
-Szia...-itt édesanyámnak megakad a szava ahogy meglátja Hyunjint.
-Sziasztok!-Kik azok drágám?-kérdezi édesapám a konyhából.
-A fiunk!
-Meg egy másik!-Anya!
-Te is tudod a nevét!-nézek végig rajta hogy érezze nem érdekel különösen mit gondol de az alfám nevét tuti nem felejtette el.Édesapám is kijön a konyhából és a kezéből az ujság ki is csúszik.
-Hyunjin?
-Hwang Hyunjin?!-Igen!
-Személyesen!-Hyunjin a barátom!
-Megint?-kérdezi édesanyám.
Én csak rá fintorgok.
-Megjelölt és együtt fogunk lakni.
-Nem!
-Nem az engedélyed kértem anya hanem közöltem mi lesz.-mosolygok rá.
-Ohh már ennyi az idő?!
-Mennünk kell ugye Hyunjin?-Hat meg mar...-nem is hagyom hogy befejezze csak tolom ki az ajtón.
-Kértek sütitt?-szól utánunk édesanyám.
-Ohh hagyj már anya a rohadt sütivel!-szállok be a kocsiba.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...