Gratulálunk

102 7 2
                                    

Felix pov.

Eppen készülődöm a ma esti bulira ahova Jisung és Minho hívott meg.

Csak is azért megyek el mert lesz pia és legalább ellazulok egy kicsit ezután a hét után plusz az után hogy megtudtam hogy Hyunjin lesz a főnököm.

Nem akartam túlzásba esni a sminkeléssel mert ilyenkor aztán az nagyon megy.
Igy csak egy kis alapozót a szeplőimre és csillogó szemhéjfestéket vittem fel a szememre.

Egy rövidujju fehér selyeminget és egy fekete lazább farmert vettem fel egy fehér cipővel.
Egy pár kiegészítő és kész is
voltam.

~~~~~~~~

Már Jisungékkal beszélgetünk a házibuliban amit ők szerveztek.
Dübörög a zene a napoaliban és villognak a fények.
Tudni kell hogy már bennem van 2 soju szóval nem vagyok a legjobb állapotban.
Rajtunk kívül még egy csomó ember van itt de én csak egy ember illatát érzem meg ebben a tömegben olyan intenzíven.
Görögdinnye.

-Na nézzétek kit hoztam nektek!-lép be Minho a konyhába ahol épp ülünk mögötte Hyunjinnal.

Channak,I.N-nek és Changbint ezt meglepetésként érte hisz nem tudták hogy visszajött régi barátjuk.

-Jó újra látni Hwang!-mondja Chan és megöleli Hyunjint.

Ugyan igy a másik 2 ember ami engem egy kicsit zavar.

-Oh gratulálok nektek pedig gratulálok az eljegyzéshez!-fordul Minhohoz és Jisunghoz.

~~~~~~

Még mindig beszélgetünk és én már a 4. sojumnál tartok ami már nem kicsit beütött és mikor lehuzom az utolsó kortyot is már érzem hogy forog a világ.

Inkább valahogy elvergődök még most a wc-ig nehogy telibe ide hánnyak.

-Hova mész Lix?-szól utánnam Minho.

-Mosdóba!

-Nem kellet volna ennyit innod!-szólal meg Hyunjin is bár nem tuodm milyen okból.

-Tudom!-mondtam majd indultam is megkeresni a wc-t.

Hála ég hogy elindultam mert amint beérkezdtem máris a wc előtt találtam magam.

Ezután a csodás élmény után kimegyek a mosdóbol és Hyunjin  a falnak támaszkodva áll előttem.

-Csak nem engem vártál?-nevetek.

-De.

-Miért?

-Mert mondani akarok valamit!

-Mond!

Istenem csak nyögje már ki.
Éppen láttam Changbint kimenni a teraszra cigizni és most én is szivesen elszívnák egy szálat.

Hyunjin közelebb lép hozzám és a fülembe súgja.
-Kibaszott szexy vagy Lix!

-Ne is álmodj róla Hwang Hyunjin hogy ma megdugsz!-úgom neki én is a fülébe.

Ezzel a lendülettel indulok meg a teraszra és changbinnal szembe ülök az ottani kis asztalnál.
Pont akkor gyújtott rá mikor leültem vele szembe.
Nyilván Hyunjin is utánam jött és leült hozzánk,de ő nem szeret cigizni.

-Mizu Felix?
-Kérsz?-nyújtja felém én pedig egyből elvedzem és beleszívok.

Vissza adom neki azzal a gondolattal hogy majd ketten elszivjuk.
De mikor érzem hogy ez nem egy sima cigi muszáj rákérdeznem.

-E-ez milyen cigi?

-Füves!-válaszolja tök lazán.

Ekkor viszont én felállok onnan és szinte rohanok befelé.

Nem tudom miért de megint visszaemlékeztem a videóra...

Player|HYUNLIX|Where stories live. Discover now