Hyunjin ajkaira marok és érzem az erő görögdinnye ízt a számban.
-Nem akarod ezt Hyunjin!-próbálom meggyőzni.-De akarom!
A szemeibe nézek és látom a sárgán tündöklő íriszeit.
Nem bírok magammal és már a testünk ütközik.
Hyunjin pedig a pultig tol engemAnnyira kívánom őt és tudom hogy megint meg fogom bánni de nem érdekel....
Nem akarok tovább várakozni egy egyszerű mozdulattal húzom le Hyunjin nadráját majd a sajátomat is.
A nyakamat kezdi el csókolgatni és és nép lassan lesimít a fenekemig.
Már alig bírok magammal így közelebb rántom magamhoz az egyik kezemmel a másikkal pedig támaszkodok a pulton.
-Nyugi cicám!
Uhmm ugen Hwang uraság már a cicája vagyok.
Hátradőltöttem a fejem és megcsókoltam,pont abban a pillanatban éreztem meg magamban két úját amit mozgatni is kezdett igy belenyögtem csókunkba.
-Tetszik?-kezdte el csókolgatni a nyakam.
-M-mindighh is tetszethh..!
A férfi egyre gyorsabban kezdi el mozgatni bennem az ujját és érzem hogy nincs messze a csúcs.
De pont mielőtt elélveznék kihúzza az ujjait és maga felé fordít.Kissé kábán nézek rá és homályosan is látok de annyit felkogok hogy megragadja a kezem és a nappaliba húz majd a kanapéra fektet.
Fölém mászik és elmosolyodik.
Én már türelmetlenül várom hogy érezzem magamban de Hyunjin alapos és megfontolt igy a nappaliban lévő asztal lenti részéről előveszi az óvszert és kinyitja a fogaival majd felgörgeti magára.
Én beharapom az alsó ajkam és itt Hyunjinnak se kell több.
Megérzem magamban a férfiasságát és egy nyögés hagyja el a szám.-Olyan szexi vagy Lix!-kezd el mozogni bennem.
Nem igazán koncentrálok arra amit mond csak azon jár az eszem hogy le akarom tépni a pólóját és látni akarok a kidolgozott felsőtestét.
Igy nem habozok továtt egy egyszerű modulattal tépem le róra a pólót és elmosolyodom a látványon.
-Látom nagyon tetszik!
-Tudod nekem mi tetszene?-Mih..?Ahh...-kerezem tőle már lassan a végét járva.
-Ha egy cuki nyuszi jelmezben dughatnálak meg Lee felix,illene hozzádh!
-Kushooljh Hyunjinh...ésh gyorshith mar!
Érzem hogy mindjárt elérem a csúcsot de tudom hogy ez nem lesz elég számomra és most kihajszolom ezt az alfát de legalább egy alfávak töltöm a heatemet és nem akármilyen alfával hanem Hyunjinnal.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...