Felix pov..
Belépek a munkahelyemre és 2 őr fogad akik a nevemet kérik.
-Lee Felix!
-Rendben!
-Bemehet!Még szép hogy be.
Egyenesen a nagy terembe mentem ahol Hyunjin tartja majd a beszédét.
Meglepetésemre a barátaink is ott voltak mind az 5en plusz egy lány Changbinnal.
-Sziasztok!-köszönök nekik.
-Szia Felix!-köszönnek mind.
-Changbin!
-Ki ez a gyönyörű hölgy veled?-Oh hát....ő a barátnőm!
-Szia!-köszön mosolyogva a lány.
-A nevem Chaeryeong!-Szia!
-Én Felix vagyok,nagyon örülök a találkozásnak.-Kezpzeld Lix!
-Na!-nézek Changbinra.
-Chaeryeongnak is itt van a legjobb barátnője de még nem találkoztunk vele.
-Azért mert....-be se fejezte inkább csak elhallgattatta Changbint.
-Jolvan mindegy majd meglátjuk-nevetek.
Meg bizony Felix.Meglátod.....
~~~~~~~~~
Mindenki áll a terembe és csak egy helyen világít a lámpa.
Ott ahol várjuk hogy végre Hyunnin elkezdje a beszédét és induljon a "bál" vagy inkább buli lesz ebből ahogy látom.Minednki tapsol és akkor észbe kapok hogy nekem is kéne.
Hyunjin el is kezdi a beszédét amire nem nagyon figyelek,inkábba az előbb kapott pedgőmet kortyolgatom.
Csak ez részletet hallok meg belőle "Szeretném bemutatni a barátnőmet Lisát!"
A szívem összeszorult és értetlenül néztem.
De akkor már tényleg nem tudtam mit csináljak mikor meredten néztem végig ahogy az a nő megcsókolja őt.
Úgy teszek mintha az enyém lenne.....
Az enyém is....
Azt akarom hogy az enyém legyen és én az övé....Kurva gyorsan lehúzom a pezsgőm és a piás pulthoz megek hogy kikérjek magamnek egy kis vodkát.
-Szia!
-Mit adhatok?-Egy pohár...sőtt egy üveg vodkát szeretnék!
-Az egészet?
-Igen!
-Hát rendben!
Nem lesz jó érzés ezután minent kihányni de legalább nem fogom érezni a fájdalmat.
-Lix?
-Mit csinálsz?-kérezni changbin.-Vodkát veszek!
-Egy üveggel?
-Aha!
-Nem jössz fel velem?
-Senki más nem jön mert nem birják!Kurvára de el kellet volna rajta gondolkoznom de leszartam.
~~~~~~~~
A teraszon beszélgettünk és már hatalmas füstfelhő volt minkettőnk körül.-Hej!
-Nem is olyan szar ez a füves cigi Bin!-Tudom!
-Még egy kis vodkát!-nyújtom felé az üveget ami már majdnem üres.
-Mennyit ittál te?
-Én alig ittam belőle.-Én se sokat.
Lófaszt Felix,a nagy lófaszt.
Nem eleg hogy még a füves cigi is elkáít még rá iszom az alkoholt.
-Felix!
-Na?
-Ez nem lesz jó igy!
-Mármint mi?
-Amit itt művelsz....amit teszel magaddal és mindent Hyunjin miatt!
-Nem!
-Nem Hyunjin miatt!
-Ne hozd fel Hyunjint mert elegem van belőle!-Épp ez az Lix!
Changbin felállt és vissza intult az épületbe le a tetőről.
-MOST HOVA A PICSÁVA MÉSZ BIN?-kiáltottam rá de nem válaszolt.
Ezek után én meg nyilván megittam azt a kis alkoholt ami abban az üvegben volt és igy gondoltam hozok még inni.
Hat hogy is mondjam nem ment valami jol ez a járás igy mikor a tető ajtajához értem meg kellet támaszkodnom mellette.
Ekkor viszont robbanás szerűen vágódott ki az ajtó és Hyunjin állt ott.
-Lix mi a faszt csinálsz?
-Én semmit Hyunjin!
-Viszont te....fuuuu el sem hiszed mit csinálsz velem!Mivel mar a lábaim nem birtak igy ugy döntöttem leülök de nyilván ezt Hwang uraság nem hagyta igy felkapott menyesszony pózba és a tetőn lévő székekhez vitt ahol az előbb is voltam.
-Lix!
-Tududom hogy van valami amiről nem tudok!-Te is elmondhattál volna dolgokat amiről nem tudtam.-nézek rá könnyes szemekkel.
-A barátnőm,Lisa...
-Hát ez kurva jó Hyunjin!-nevetek fel fájdalmasan.
-Még jó hogy próbálok megnyílni nekd és megbocsájtani és közben van egy barátnőd!-Megbocsájtani?
-Igen mert..-be se fejezem mer leesik hogy nem akarom hogy tudjon róla.
-Lix?
-Hagyjuk Hyunjin....
-Nem,nem hagyjuk!
-Én is elmondom hogy Lisa csak is arra kellet hogy elfelejtselek mert nem akartalak többet megbántani de ez nem sikerült.....
-Szóval kérlek mond el mi az amiről tudnom kéne!Gyerünk Felix menni fog!!
-Hyunjin....
-Engem régen ott azon a bizonyos bulin....-Ahol a felvétel készült?!
-Igen...
-Hat ott....bedrogoztak majd....-nem birom sírás nélkül befejezni plusz a szemébe se tudok nézni mert tudom minden az én hibám.-Mond már Lix mi a faszt csináltak veled?-néz rám aggódóan és felemeli a fejemet hogy ránézzek.
-Megerőszakoltak....-mondom halkan és elfordulok.
-Tessék?
-És erről van az a videó?-kérdezi sokkoltan és látom hogy neki is megtelnek könnyekel a szemei.-Igen...
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...