mindent elintéz!

114 4 0
                                    

Reggel megint az ébresztőm szörnyű hangjára keltem fel.
Semmi kedvem sincs kikelni az ágyamból főleg hogy ma elég borús idő van.
Nagy szenvedések után kikeltem az ágyamból majd elkészültem és megreggeliztem.

~~~~~~

Már az irodámban ülök és egy halom papír van előttem amiket lehetőleg még ma ki kéne töltenem.

Lehet hogy Hyunjinnal ezt a mai találkát el kell halasztanom mert attól félek ezzel reggelig alig végzek.

Úgy döntöttem írok neki egy SMS-t hogy sajnos ma nem tudunk találkozni.

Felix:
-Szia Hyunjin!
Ma mégsem tudunk találkozni.
Rengeteg munkám van és nem fogok vele végezni egyhamar...

Hyunjin:
-Szia Lix!
Ne aggódj majd elintézem hogy találkozzunk!

Felix:
-Hogyan?

Hyunjin:
-Az mind1.
A lényeg hogy elintézem.

Felix:
-Hat jo..

~~~~~~~~

Nem tudom hogy ez a férfi hogy intézte el azt hogy fél órával az után hogy irtam neki már el is engedtek de örülök neki hogy elintézte.

Éppen a cégtől sétálok kifelé mikor a hatalmas szerencsémnek köszönhetően elkezd szakadni az eső.

-Kurva élet!-káromkodok kissé hangosan.

-Lix!

Hallottam meg Hyunjin hangját az éppen mellém érkező kocsiból.

-Szallj be!

-Nem..amm hazagyaloglok!-hazudtam egy orbitálisan rosszat.

-Szakadó esőbe?

-Ja!Miért?

-Tudom hogy utálod az esőt Lixi!
-Szóval szállj be!

-Istenem miért csinálod ezt velem?-kérdeztem az égre felnézve majd beszálltam a kocsiba.

-Na igy mostmár előrébb is hoztuk a mai találkát!

-Ja!

-Elmegyünk hozzám és adok váltóruhát!

-Hah..rendben!

Player|HYUNLIX|Where stories live. Discover now