Felix pov.
Esküszöm sokkal jobb úgy felkelni hogy az alfám mellet ébredek.
Mondjuk ez nem azt jelenti hogy több kedvem van munkába menni.Felvettem a szokásos ruhám és most épp a szeplőimmel próbálok kezdeni valamit de Hyunjin lép be a fürdőbe;
-Nehogy eltakard őket!
-Utálom őket Hyunjin!
-Én meg szeretem őket!-vonvállat.
-Kérlek!-Most az egyszer veszel rá ilyenre Hyunjin!
Szóval igy történt meg hogy ma úgy mentem munkába hogy a szeplőim látszottak.
~~~~~~~~~
Az egész nap mint mindig,uncsi volt.
Egézsen délután 3-ig mikor a főnök úr behivatott az irodába egy fontos ügy miatt.Becsuktam magam mögött az ajtót kulcsra és leültem vele szembe az egyik székre.
Csak ketten voltunk az irodába-Szóval!
-Lee Felix!
-Úgy hallom elég rossz fiú volt!-néz rám perverzen.-Hát hogy is mondjam nem voltam a legjobb..!-játszom a játékát.
-Ahh maga is érzi milyen meleg van itt?-veszi le a nyakkendőjét és gombolja ki az ingjét.
-Uhmm.-szorítom össze a szám.
-Kér esetleg egy wiskeyt?
-Igen!
Odamegy a hűtőhöz és kiveszi a wiskeyt.
Jeget tesz a poharakba és kitölti az ital.Visszaül a székre és elkezdünk inni.
-nem akar közelebb jönni?
-Sajnos nem tudok az asztal miatt.-nézek rá csalódottan.
Kinetbb húzódik a székkel és mutat hogy menjek oda.
Igy is teszek és az ölébe ülök.Lehúzza az italát és az ajkaimra csókol.
Érzem a merevedését a nadrágon keresztül igy felsóhajtok.
Belemarkol a félgömbömbe és itt én sem birom tovább,lehúzom a wiskeyt és egy hosszabb csókba invitálom.Közben az igjét próbálom kigombolni ami nem megy így egyszerűen széttépem és elém tárul kidolgozott felsőteste.
Elhúzódok tőle de ekkor ő egy újjab csókba invitál.
Feláll velem a székből és az ottani kanapéhoz visz majd lefektet.~~~~~~~
Már nincs rajtam egy ruhadarab sem és Hyunjion is már csak egy alsó van.-Szeretsz játszani Lix?-kérdezi mosolyogva.
-Csak is veled Hyunjinh..
Feláll és odasétál a wiskeys poharakhoz majd hoz egy jeget.
A szájába veszi és óvatosan végigcsúsztatja a testemen egészen a belső combomig.
-Hyunjinhh...!-sóhajtok.
-Igen Lixi?
-kérlekh..!
-Mire kérsz?-mosolyog rám mintha nem tudná mit akarok.
-Hogy bassz meg!
-Könyörögj!
Vezeti két ujját bejáratomhoz és belém hatol.
Két ujját érzem meg magamban és mozgatni kezdih viszont megáll eddig i tettével;
-nem hallom Lixi!-Kérlekhh!!
Újból mozgatni kezdi bennem az ujjait én pedig jólesően sóhajtok.-Kérlekhh..!-mondom ujra és megérzem magamban a 3.újját is.
-Mond még Lix!
-Kérlekhhh!
Ekkor kihúzza újjit és lehúzza alsóját.
-Mond Lix?
-Kérlek Hyunjinhh..!
Ekkor megérzem magamban férfiasságát és lassan mozgatni kezdi bennem magát.
-Nem hallom Lixihh..!
-Kérlek Hyunhjinhhh...!-sóhajtok és gyorsít a tempón.
-Hangosabban bébi!
-K-kérlekhh!!
-Szeretsz Lix?
-Mindennél jobbanhh..!
-Mond hogy szeretsz Lix!
-Szeretlekh Hyunjinhh!-mondom ki nehezen és megérzem azt a bizonyos érést ami azt jelzi hogy lassan a csúcsra érek.
-Hangosabbanhhh!-vigyorog és gyorsít a tempón.
-Szeretlek Hyunjinhhh!!!!-mondom hangosabban.
-Mégh!
-SZERETLEKH HYUNJINHHH!-ez után a mondat után kettőnk közé élvezek Hyunjin pedig még lök rajtam párat és ő is elélvez.
-Én is Lixhh!
~~~~~~~~~~~
Már felöltöztünk és épp búcsút veszek Hyunjintól majd nyitom az ajtót mikor 10 ember áll ott és meredten bámul rám.
-Sz-szép napot Felix!
-Önöknek is-vörösödök el.
-Zavarunk vagy kezdődhet a megbeszélés a főnök úrral?-mosolyog.
-Hat én...-nézek Hyunjinra aki csak a homlokára csap hogy elfelejtette a megbeszélést.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...