Azt se tudom hogy mondjam el de Hyunjin megkérte a kezem.
AAHHHHH.Már 6 hónap telt el azóta hogy elmondtunk hogy együtt vagyunk és megjelölt.
Nagyon voldog vagyok és persze izgatott hisz Jisung és I.N rendezett nekünk egy eljegyzési bulit és épp most lépek be a házunk ajtaján.Minden ki van díszítve és csono csilli villi vologó fények vannak minenhol.
-Tetszik?-kérdezi Hyunjin.
-Imádom!
-Hát meg kell hagyni Jis és I.N.-néz rájuk.
-Jó munkát végeztetek!~~~~~~
A buli már javában folyik mi pedig ugy döntöttünk üvegezunk egy kisseb csapatba.
-Na Jis te vagy!-szol neki Chan.
Han megpörgeti az üveget és az telibe rám mutat.
-Na nem!-akadok ki.
-Nemar Lixxx!
-Ez csak egy puszi.-Oh he.
Odahajolok és egy rövid csókot adunk egymásnak.
-Te vagy Lix!
-Na lássuk.
Megpörgetem az üveget ésss Hyunjinra mutatott.
Hat itt meg nem számitottam semmire... khmm
-Húhuuuu hajra gerlepár!-már szinte ordította Changbin.
Odahajoltam a mellettem ülő Hyunjinhoz és egy hosszabb csókba invitáltam.
Viszont elfogyott a levegőnk igy elváltunk egmástol de..az alfa ekkor visszahúzott magához és itt már tudtam hogy ebből nem csak egy csók lesz.-Lix?
-Hyunjin?-Najo jezus menyjetek szobáraaa!-visította Seungmin.
Hat Hyunjin valahogy éretette is a dolgot csak a szobából a mosdó lett.
~~~~~~
-Fordulj meg!Engedelmeskedtem neki.
-Csináltad már a mosdóba?-Kérdezi és a nyakamra puszil.
-Egyszerhh!
-Kivel?
-Mind1h.
-Kivelh?-kezdi el néhol megszívni a nyakam.
-Egy bulibahh Yeonjunnalh..!
-én jobban fogom csinálni mint az a Yeonjun...
-Mutasd megh!-harapom be alsó ajkaim.
Két újját érzem meg magamban amit mozgatni kez és közben csókolgatja a nyakam.
-Ahhh-nyögök egy kissé hangodat.
-Shhh Lix!
-Majd akkor nyögj ha benned mozgok édesem!Ekkot kihúzza ujjait én pedig hogy segítsek neki szépen előrébb hajlok és bepucsítok neki.
-Kibaszott szexi vagy mondtam már?
-Egy párszor!
-De most kudsolj és dugj meg.Hyunjin csak elmosolyodik és lasssn megérzem magamban a férfiasságát.
Lassan kezd el mozogni bennem majd meglepetésemre egyből gyorsít a tempón.
-Ahh!-nyögök fel.
-Imádom a hangod Lixh!
-Főlegh ha...a nevemeth nyögöd!-Szerethnedh?-nézek rá beharapott ajkakkal.
-Kurvah életh!
-Nyögd a nevem Lix!-csókol az ajkaimra.Gyorsít a tempón én pedig egyre jobban szorítom a mosdókagylót és egyre hangosabban nyögöm a nevét.
-Ahh baszkih Hyunjinh!
-Mindjarthh ahh!Ekkor én elélvezem Hxunjin pedig lassan kihúzódik belőlem.
-Nem mentem el.-néz rám perverzül.
-Hat ez szomorú!-csókolok ajkaira.
-Hmm mi legyen most?!-húzom mégig a kezem a testén majd lassan letérdezek előtte.
Felnézek rá bociszemekkel és látom rajta hogy próbálja megállítani magát de nem sikerül.-Csináld!
-Mit?-játszom a hülyét.
-Lix?!
-Hm?
-Tudod!
-nem tudom Hyunjin mond el...-mosolygok rá.
Nyilván tudom mit akar csak húzom az agyát.
Lehajol és megfogja az államat.
-Szopj le!
-Azonnal uram!
Nem kellet sokáig magyarázni végig tartom vele a szemkontaktust és lassan mozgatni kezdem rajta a fejem.
-Ahh baszkihh!
Hyunjin ekkor a hajamba markol és ő kezdi el mozgatni a fejem gyordabban.
-Lixhh!
-Mindjarth!Gondolom nem akart a számba élvezni de én a legnagyobb vidámsággal nyeltem le nedvát majd álltam fel hozzá.
-Szerinted vége mér a bulinak?
-Még csak most kezdődik szivi!-csap a fenekemre.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...