Hyunjin

103 4 2
                                    

Hyunjin pov.

Este hazaértem,lefürödtem stb.

Egész este azon gondolkodtam hogy nem kéne ezt tennem Felixel.
Miért nem érzi hogy csak kihasználom?

Nem akarom elszomorítani azzal hogy elmondom neki.

A múltban nagyon sok fájdalmat kellet átélnie.
De azt az estét sosem felejtem el mikor azt hittem ő az enyém és az enyém is marad örökre.

Nem tudom hogy tehette ezt velem úgyszintén azt sem hogy én hogy dobhattam ki.

Szegényt a szülei mindig verték ha rossz jegyei voltak így volt hogy sokáig nem ment haza és nálunk volt.

Mindent együtt csináltunk és jól éreztük magunkat.
Anyáék is nagyon szerették őt és én is...

Most is szeretem de haragszok rá nem tudom elmondani mit érzek.
Nem utdok egy rendes párkapcsolatban élni azóta.
Mindenkit megcsalok és ez engem is idegesít hogy nem tudok hűséges maradni.

Felixel nem tettem volna meg.
Soha.
De nem hagyott más válsztást nem akartam hogy teljesen magába forduljon igy en is tettem valamit hogy más legyen az ok.

Mikor aznap bementem a céghez nem számítottam rá de akkor kibaszottul örültem hogy megint láttam.

Nekem mindig tökéletes életem volt mint ahogy most is.
Felix pedig teljesen az ellentétem.
Neki sose volt tökéletes az élete mindig nehézségek voltak benne és mindig hozzám menekült.
Én pedig segítettem rajta.

Éppen készülök bemenni a nagyterembe hogy minenki láthassa az új főnökét de főleg Felix.
Kiváncsi vagyok milyen fejet fog vágni.

Belépek a terembe és azonnal meglátom az első sorban Felixet és minnél közelebb kerülök hozzá annál jobban érzem a levendula illatát.

Fellépek a színpadra már ha lehet igy nevezni ezt a kis akármit és az előttem lévő mikrofon megigazítasa után már kezdek is beszélni.

-Szép napot mindenkinek!
-Hwang Hyunjin vagyok!Mától én leszek a vezetője a cégnek!
-Mindenki marad a saját pozícióján csak néhány változás lesz a cég ügyeivel kapcsolatban és az irodák is megváltoznak.

~~~~~~~~~

Elég hamar befejeztem a beszédem és mindenki ment is a dolgára.

Hála égnek ma már péntek van de este Jisung és Minho meghívott bulizni amihez nincs sok kedvem de legalább újra látom a többieket.

Player|HYUNLIX|Where stories live. Discover now