Hyunjin pov.
-Felix.....-mondom halkan és megfogom az állát hogy felém fordítsam a fejét.
-É-én nem akartam Hyunjin...-mondja remegő hangon és elsírja magát.
Én csak szorosan magamhoz ölelem és simogatom a hátát.
-Tudom Lix...már tudom.....
-Nagyon sajnálom amit veled tettem...mindent.~~~~~~~~~
Szegény Felix,nem gondoltam volna hogy a mögött a kurva videó mögött ilyenek történtek.
Ha hamarabb mondta volna el tuti kitekertem volna a nyakát azoknak a fasszopóknak.
Mondjuk még most is simán megkereshetném őkett...Visszamentünk az épületbe Felixel és megmondtam neki hogy most hazaviszem csak vájon 1 percet.
-Hyunjin!
Hallom meg a drág "barátnőm" hangját.
-Lisa?
-Miért tűntél el több mint 1 órára?
-Lisa ezt majd otthon megbeszéljük de most haza kell vinnem valakit!
-kit?
-Ahh majd elmondom de most sietek kb fél óra és itt vagyok!
Fél óra?Hyunjin ezt te se gondoltad komolyan.
~~~~~~~~
Hazavittem Felixet de megkért hogy menjek fel hozzá és maradjak ott egy kicsit.
Mondta hogy elmegy gyors lezuhanyzik de arra nem álltam kéneszen hogy egy szál törölközőben fog kijönni majd leül mellém az ágyra méghozzá ugy hogy elég közel legyen hozzál és az a kurva törölköző a popsiján kicsit fentebb csússzon.
-Lix?
-Mi az?-nez rám úgy mintha nem tudná mit csinál.
-Ennek nem lesz jó vége...-utalok ezzel arra hogy lent nekem mar nincs minden rendben.
-Jahhh!
-Semmi gond ezen tudunk segíteni!Mikor ezt hallottam rákaptam a fejem de mar csak annyit láttam hogy gombolja ki a nadrágom.
-Lix?!
Igazábol már elég későn szóltam mert már a nadrágom is elkezdte lefelé húzni.
Nem hiszem el ezt az embert az előbb még sírt most meg épp vetkőztet?!
-Biztos ezt akarod Lix?
-Téged akarlak..-sugja a fülemhe majd eldöt az ágyon.
Ezt mind meglepődött arcal nézem végig.
Most hirtelen elgondolkodtam hogy igy oké e hogy most ő irányít.-Mit tervezel Lix?-moyolgok rá perverzül.
-Tudod te Hyunjin..!-ül az ölembe és kigombolj az ingem méghozzá elég lassan.
-Haladj már!
Érzem hogy a levendula illat egyre erősödik és valószínűleg az enyém is mert Lix nagyon tszív a levegőbe és tovább gombolja az ingem.
Levette rólam az ingem majd az alsómat is.
Én pedig nem várva tovább levettem derekáról a törölközöt.-Mondtam már hogy imádom az illazod Lix?
-Igenh..
-Akkor joh..de most fogd be és lovagolj meghh!
Nem várt tovább és beleült férdiasságomba.
Egy elég hangos nyögés hagyta el az ajkait én pedig a csípőjére fogtam.
Lassan kezdett el rajtam mozgogni és jólesőket sóhajtott.A felsőtestemen megtámaszkodott és gyorsított a tempón.
Ekkor viszont meguntam és muszáj volt fordítanom a helyzetünkön.
A nyakát kezdtem közben csókolgatni és szivni majd lentebb a melkasáig és vissza.
Viszont azt hiszem megharaptam amire fel is szisszet de nem foglalkoztunk vele tovább.-H-hyunjinhh énh..!
-Én ish Lixh...!
Miután kimondtam egyszerre értük el a csúcsot Felix egy nagy nyögéssel is jelezve amin csak mosolyogtam.
Letörölte magáról nedvét én pedig ledőltem mellé az ágyra majd magamhoz húztam.
-Szeretlek Lix!
-Mindig szerettelek...semmi nem változtott.-Én is szeretlek Hyunjin...!
-Mind annak ellenére amit veled tettem...?!
-Mind annak ellenére..!
-Mostmár itt vagyok Lix!
-És nem engedlek el..!Egy apró csókot nyomtam a homlokára és még szorosabban magamhoz öleltem.
~~~~~~~
Ezek után egészen reggelig nem mentem haza.
Felixnek ma is szabadnapja volt mivel a szülei szerették volna ha meglátogatja őket amit Felix nyilván nem akart.
YOU ARE READING
Player|HYUNLIX|
Fanfiction!OMEGAVERSE! Hyunjin és felix kiskoruk óta ismerték egymás. Mikor középiskolások voltak összejöttek és több min 1 évig együtt voltak de Hyunjin ezt megszakította azzal hogy megcsalta Felixet. Felix most Szöulban él egy kisebb lakásban. Hyunjint pedi...