2.3 "Küçük Bir Hediye"

24 4 8
                                    

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.Bölüm: "Küçük Bir Hediye."

"Sherlock?"

Omzuna dokunan elle birlikte Sherlock John'a baktı. "Neyin var?" Sherlock telefona gelen mesajı ona gösterdi. John mesajı okuduğunda korkuyla gözlerini büyüttü. "Olamaz!"

Sherlock hızla ahırdan çıkıp etrafa bakmaya başladı. Lisa hiçbir yerde yoktu. "Nerdesin?" Diye fısıldadı bağırmak istemesine rağmen. Kaçınmaya çalıştığı şey sonunda başına gelmişti. Başından beri ona, kendisi dışında kimseye bir zarar gelmemesi için uğraşıyordu. Ama kaçınılmaz olan gelmişti.

Lestrade çevredeki görevlilere etrafı aramalarını emretti. Herkes bir yana giderken Sherlock yerinde durmuştu sadece. "Düşün. Düşün. Düşün." Dedi ellerini saçlarına daldırarak. Beyni ya çok hızlı çalıştığı için yetişemiyor ya da tam tersi hiç çalışmıyordu. Hayatında belki de ilk kez panik yaptığını ve kontrolü kaybettiğini hissediyordu. Gözlerinin önünde bir görüntü belirdi.

Bakalım nefesini tutmada ne kadar başarılı?

"Nefes. Nefesini tutmak. Boğulmak. Su. Su!" Hemen Lestrade'a döndü. "Bu arazide hiç göl veya nehir var mı Lestrade?" Lestrade kafasını salladı. "Kuzeyde çok yakınlarda büyük bir göl olduğunu söylemişlerdi." Sherlock cümlesini tamamlar tamamlamaz hemen söylediği yöne doğru koşmaya başladı. "Sherlock, dur! Arabayla gidelim!" Ama Sherlock onları dinlemeden çoktan uzaklaşmıştı. Arabadan daha önce oraya varacak kadar büyük bir hızla koşuyordu. John ve Lestrade da peşinden gidip ona yetişmeye çalıştılar.

Göle geldiklerinde Sherlock iskelenin üstünden etrafına baktı. Hiçbir şey yoktu ve su karanlıktı. Güneşin batmasına bir iki saat kalmıştı. Paltosunu çıkarıp suya atladı. Daldığında etrafına bakıp Lisa'yı görmeyi umdu. Göl çok derindi ve büyüktü. Görünürde kimse yoktu. Burda olup olmadığını bile bilmiyordu.

Nefes almak için yüzeye çıktığında etrafa baktı. Lestrade etraftaki birimleri buraya yönlendirmişti. Göleti arıyorlar Lisa'nın adını bağırıyorlardı. John da suya dalmıştı. Sherlock adeta gözü kararmış bir halde dalıp yüzeye çıkıyordu.

Yoktu! Hiçbir yerde yoktu!

Yorgun düşmüş bir halde umutsuzluğa kapılmaya başladığı sırada John gölün ortalarında belirip bağırmaya başladı. "Buldum! Onu buldum! Ağırlık bağlanmış yardım edin!"

Sherlock düşünmeden tekrar dalıp yüzmeye başladı. Yaklaştığı zaman hareketsizce suda dalgalanan bir insan bedeni olduğunu gördü. Hızla oraya doğru yüzdüğünde bu bedenin Lisa'ya ait olduğunu gördü. Sherlock, John ve birkaç polis memuru hep birlikte onu yukarı çıkarmaya uğraştılar. Nihayet aralarından biri bileğine bağlı düğümü çözdüğünde rahatlıkla yüzeye çıkabildiler. Sherlock ve John onu hızla iskeleye doğru götürdü.

Sherlock | it is what it is.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin