"Hâlâ açılmadı, sikik oyun."
Kumral oğlan papatya çayından bir yudum alıp şakaklarını ovalamaya devam etti yükleme ekranını izlerken. Masanın üzerinde açık duran cüzdanı ve yanında kendisine boynu bükük bakan kredi kartına yan gözle bakarken mırıldandı.
"Umarım 10 dolarım çöpe gitmemiştir."
Birden oyunun açılmasıyla gözleri irileşmişti, kulaklığını bağlamadığı için dışa verilen sesle panikleyip etrafı dağıtarak sandalyeden kalkmıştı.
Karakter yaratma sayfalarında genellikle hoş sarışın erkek karakterler yarattığından bu kez değişiklik olsun diye kız karakter Ayano Aishi'yi seçti kendine. Zaten diğer çocuğu pek beğenmemişti, üstüne üstlük karakterin ayarlarıyla -henüz- oynayamıyordu.
Biraz ekranı kurcalayıp kaydolmak için klasik kullanıcı adını girdi. Böylece saatlerce kullanıcı adı bulma derdinden de, o adı unutup hatırlamaya çalışmaktan da kurtulmuştu. Tam oyuna başlayacakken telefonundan gelen bildirim sesi ile irkildi.
Sabahtan beri perdeler kapalı oturduğundan havanın karardığını pek anlayamamıştı. Ayağa kalkıp önce ışığı açtı, sonra da yatağının üzerindeki telefonunu alıp gelen bildirime baktı.
Merhaba kenzyindahouse !
Yandere-chan'ın ilk görevi için hazır mısın?
Bol şans!Kaşlarını çatıp okuduğu mesaja burun kıvırdı sandalyesine geri otururken, oyun oynamak için neredeyse doğuştan hazırdı zaten. Telefonu masasının diğer tarafına bırakıp oyuna devam ettiğinde ise fark etmediği tek şey hesabına telefon numarasını kaydetmemesiydi.
𖦹
Aradan saatler geçmesine rağmen Kenan yarınlar yokmuşçasına oyunu oynamaya devam ediyordu, ki yanına gelip onu ve oynadığı oyunu izleyen Arda'yı bile fark etmemişti. Sandalyesinin arkasına yaslandığında sırtına değen kollarla panikleyip sıçradığında Arda gülmüştü.
"Ne oynuyorsun sen?"
"Ne zaman geldin sen?"
Aynı anda soru sormalarına birlikte gülüştüler ama pek uzun sürmedi. Kenan kaşlarını çatarak kendisini korkuttuğu için Arda'nın omzuna vurduğunda Arda sonunda gözlerini ekrandan çekip Kenan'a cevap verebilmişti.
"Galiba yarım saattir buradayım, bilmiyorum..."
Sandalyenin dibine bıraktığı poşetten pizza kutularını çıkartıp Kenan'ın klavyesinin üstüne koydu ve kalçasını masanın kenarına yasladı.
"Sen gelene kadar buz gibi oldu."
Kenan oflarken kutuları klavyenin üstünden çekip Arda'nın yanına geri koydu. Kutular beklediğinden biraz hafifti sanki.
'Malzemeden falan da kaçırıyorlar herhâlde.' diye düşünüp üstteki kutuyu açmaya yeltenmişti ki telefonundan gelen bildirim sesi ile sızlandı. Boştaki eliyle uzanıp telefonunu açtı.
Merhaba kenzyindahouse !
Yandere-chan'ın ilk görevini görmek istiyorsan 'EVET' yazman yeterli!EVET
Info-chan'a yönlendiriliyorsunuz...
Rahat rahat yemeğini yiyecek olmanın verdiği huzurla arkasına yaslanırken pizza kutusunu açtı. Gördüğü boş kutuyla beyninden vuruldu, hızla Arda'ya döndü.
"Kutu boş... Arda! Şaka mısın ya-"
Oturduğu sandalyeden kalkmaya tenezzül etmeden denk gelmeyeceğini bile bile kahkaha atan bedene doğru birkaç tekme savurdu Kenan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yandere simulator | kensem ✓
Fanfictiongünlerden bir gün, kenan yıldız bir video oyunu satın alır. (tetikleyici içerik!! kan, korku, şiddet) kenan yıldız & semih kılıçsoy arda güler & ferdi kadıoğlu 2024 | © spreadmydementia minific (hikâyede geçen bütün olaylar hayal ürünüdür. bahsi geç...