13: hold me while i'm dreaming

128 22 12
                                    

Bir buçuk yıl sonra

İsmail ve Barış'ın tutuklanmasının üzerinden bir yıldan fazla geçmişti. Sadece bu dörtlünün değil, pek çok insanın hayatını geri dönülmesi zor bir yola soktuklarından dolayı en ağır cezalarla hüküm giyerken arkalarında bıraktıkları yıkımın toparlanması kolay olmamıştı. Özellikle de psikolojik açıdan.

O günlerde yaşadıkları kabusun ardından hayatları eski hâline oldukça zor dönmüştü. Hayat onlara beklediklerinden farklı şeyler getirmişti iyileşme sürecinde. Arda ve Ferdi, hâlâ tek tük soru işaretleri olan ilişkilerini -Arda'nın ayran gönüllü tavrı yüzünden Ferdi henüz bir ilişki için güven problemlerini aşabilmiş değildi- derinleştirerek buna rağmen sağlam bir bağ kurmuş, Kenan ve Semih ise birbirlerine bir şans tanımaya karar vermişti.

Oyun sonrasında Arda ve Kenan, eski evlerini boşaltıp bir süreliğine ailelerinin yanına dönmüşlerdi. Fakat şimdi ise durum farklıydı: Semih ve Kenan'ın birlikte yaşama kararına Arda bağırıp isyan ettikten sonra Mustafa ve Ferdi'nin küçük tekliflerini boynu bükük şekilde kabul edip onların yanına taşınmaya karar vermişti.

Sıradan bir günde Kenan ve Arda apar topar buluşma planı ayarlamışlardı. Binbir türlü rüşvetle Ferdi'yi ikna edemese de tam buluşma vakti yaklaşırken kıvırcık hazırlanıp onu bırakmayı teklif etmişti. 'Naz yapıyor.' diye düşünüyordu Arda, ama yine de kıvırcıktan çok hoşlanıyordu.

Semih ve Kenan'ın evi küçük ama ferahtı, içerisi sıcak renklerle döşenmiş, ikisinden de esintiler barındıran eşyalarla donatılmıştı. Arda ve Ferdi'nin gelişiyle birlikte herkes gülümseyerek birbirine sarıldı. Kısa bir sohbetin ardından yemek için hep birlikte arka bahçeye geçmişlerdi. Kurulmuş masayı görünce Arda yine Kenan'a hamaratlığı konusunda takılsa da çok uzun sürmedi, hemen sırnaşıp gönlünü almıştı. Üzerlerine yansıyan güneş ışıkları, akşamın tatlı ve huzurlu havasını tamamlıyordu.

Şimdi hepsi birlikte Kenan ve Semih'in küçük evlerinin bahçesinde oturuyorlardı. Arda akşam boyunca doğru düzgün hasret gidermek yerine çiçeklerle bezenmiş rengarenk bahçeyi övüp durmuştu. O sırada Ferdi'nin tüm bunları aklının bir köşesine not ettiğinden habersizdi.

"Seni de böyle kucağıma yatırıp uyutsam Arda'm, özleştik be..."

Kenan kucağındaki kediyi severken, karşısındaki dostuna bakıyordu büyük bir gülümsemeyle. Ciddi miydi yoksa rol mü kesiyordu bilememişti Arda, kaş göz yapıp ona ters bakışlar atan Semih'i işaret ederken konuştu. "Sen bize gel Mustafa'yla birlikte yatarız üçümüz."

Gülüşmeler, sohbetler ve şakalar ortamı iyice ısıtırken bir yandan da havanın tadını çıkarıyorlardı. Gözlerdeki yorgunluk beraber olmanın verdiği mutlulukla siliniyordu. Konuşmalarının çoğu, geçmişi ve yaşadıkları maceraları değil, yeni anılar ve gelecekteki planlar üzerineydi. Herkes hayatlarındaki bu mutlu dönemin tadını çıkarıyordu. Semih ve Ferdi kendi aralarında sohbete dalınca Kenan biricik dostunu alıp kenara çekmişti. Konuştukları çok duyulmasın diye bir müzik listesi açtı, melodiler eşliğinde konuşuyorlardı.

Bir tarafta Semih, Kenan'a evlilik teklifi etmeye hazırlandığını söylüyor ama geçmişte olanlardan dolayı çocuğun hâlâ ağırdan almak istediğini düşünüp cesaretlenemiyordu. Ferdi onu bir şekilde ikna etmeye çalıştı ama kendisinin de çok bir farkı yoktu, daha Arda'ya açılamamıştı bile. Hatta kardeşi Mustafa ile daha iyi anlaşıyordu Arda, olur da kendisini tıpkı Mustafa gibi abisi olarak kabullenir diye ödü kopuyordu Ferdi'nin. İkili bir kenarda hâllerine çare arıyor, birbirlerini yüreklendiriyorlardı.

Diğer tarafta ise Kenan ve Arda birbirlerine dertlerinden yakınıyor, arada durup birbirlerini ne kadar özlediklerinden bahsediyorlardı. Bazen de konuşmanın hararetinden neyden bahsettiklerini unutup alakasız şeylerin konusunu açıyorlardı fakat gündem çoğunlukla yeni hayatları ve sevdikleriydi. Arada İsmail ve Barış akıllarına gelmiyor değildi, ama hâlâ dosya hakkında yeni şeyler ortaya çıkması yüzünden bundan çok bahsetmemeyi tercih ediyorlardı. Olan biten her şeyin üzerine bir sünger çekmişlerdi.

Gündoğumuna kadar hırka ve battaniyelerle bahçede oturmuşlardı. Arda daha fazla dayanamayıp uyuyakalmıştı güneş doğamadan, Ferdi iç çekip onu üşümemesi için iyice sardığında Kenan ve Semih ikiliyi gülümseyerek izliyordu. Aralarındaki bağlar eskisinden de sıkıydı. Bu kez her şeyin yolunda olduğunu biliyorlardı.

Güneşin doğuşundan birkaç dakika sonra ortalığı toparlayıp vedalaşmışlardı. Hâlâ uyuyan Arda'yı kucaklayıp arabaya yerleştiren Ferdi, kumral oğlanı uyandırmamaya çalışarak evlerine geri sürmüştü.

Geçmişin izleri silinirken yepyeni bir sayfa açılmıştı oyun bittiğinde. Kurdukları dostluklar ve ellerindeki aşkları, gelecekteki anılarına yön verecek ışık olmuştu.

yandere simulator | kensem ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin