12: came to fuck up shit in the club again

153 24 73
                                    

bolumde yine kan, siddet, korku ogeleri bulunmakta fakat diger kombatlara gore cok daha az

son kombat, okumak istemezseniz iki tane spiralin oldugu kismi atlayabilirsiniz

bundan sonraki uc bolum kafa rahat, diger bolumlere gore daha kisa gelebilirler ama en azindan normal hayatlar okuyacagiz🙏🏻

ucunu de bitirdigim zaman 15 dakika arayla paylasirim (dedigim gibi kisa cunku) bildirimleri karismasin diye
hepsini finalle birlikte okursunuz

basin aciklamasi bu kadardi
iyi okumalar <3

𖦹

Kenan birkaç adım geri çekildi, elindeki ekranı sımsıkı tutuyordu. "Neden?.." Korku dolu bakışları İsmail'i buldu. "Tüm bu prodüksiyona uğraşacak kadar nasıl delirmiş olabilirsin? Sırf Semih'i hayatınızdan çıkarmak için-"

"Semih... O küçük piç yok mu!?" İsmail'in yüzü duyduğu isim sayesinde öfkeyle kasıldı. Elini arkasında kalan masaya vurmuştu.

"Barış'a göz koydu lan! Barış benim eşim! Benim hayatım! Ama o piç sarı yok mu... Benim olanın aklını çelmek için kuyruk sallayıp durdu!"

Kenan sinir bozukluğuyla güldü istemeden, gözleri irileşirken başını iki yana sallıyordu. "Hastasın sen amına koyayım... Manyağın tekisin sen!"

"Manyağım lan! Manyağım!" İsmail birkaç adım attı ona doğru, yüzündeki birkaç kasın seğirdiğini dahi görebiliyordu yeşil gözlü.

"Beni durdurabileceğini mi sanıyorsun Kenan? Bu benim dünyam. Benim kurallarım işler burada. Eğer buradan sağ çıkmak istiyorsan o pezevengi sırtından bıçaklamak zorundasın!"

"Yandere sendin..."

Kenan, İsmail'in dikkatini dağıtmak için arkasındaki bir sandalyeye tekme attı. Sandalye gürültüyle yere düştü, bu kısa süreli dikkat dağınıklığını fırsat bilen Kenan hızla odanın diğer tarafına koştu.

"Sana da oyununa da teslim olmayacağım!"

İsmail hızlıca kendine geldi ama Kenan zaten odanın diğer ucundaki kapıdan dışarı çıkmıştı. "Kaçabileceğini mi sanıyorsun?" diye bağırdı arkasından, eski sırıtışı yüzüne geri gelmişti. "Bir son varsa onu da ben yazacağım Kenan!"

𖦹

Ferdi, sırtındaki Arda'yla boş bir odadaki bilgisayar terminalinden polis ekiplerine sinyal göndermişti. Hayatındaki tüm şansını bugün kullanmıştı sanki.

"Merkez, ben Kadıoğlu! Acil yardım gerekiyor, çok sayıda rehine ve yaralı var. Koordinatlarımı da bu sinyalleri de izleyin! Tekrar ediyorum: Yüksek operasyonu!"

"Çok seksisin şu an- beynime kan gidiyor Erenay."

Ferdi sırtındaki bedeni düzeltmeye çabalarken çocuğun bu hâlimi yediği uyuşturucuya veriyordu, gülmemek için dudağımı dişledi. Çok geçmeden merkezden bir yanıt gelmişti. "Anlaşıldı Ferdi, ekipler yolda. Dayanın!"

Çok şanslılardı ki şehrin dışında olan bu evden bozma laboratuvara destek ekipleri ve sağlık eklipleri olabildiğince hızlı bir şekilde gelmiş ve çoktan müdahale etmeye başlanılmıştı bile. Birkaç çatışma ve yaşanan arbedenin sonrasında Ferdi -Arda'yı sağlık ekiplerine bırakmıştı- silah arkadaşlarıyla birlikte binanın içinde gezinirken çoktan kelepçeler ortaya çıkmıştı bile.

yandere simulator | kensem ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin