Ferdi
Güneş doğmaya yaklaşmıştı. Bende havanın renkten renge girmesini izliyordum. Hafiften uykum gelmişti ama her gözümü kapattığımda gece olanlar geliyordu aklıma.
O kadar çok düşünmüştüm ki düşündüklerimi unuttum bir yerden sonra.
Telefonuma baktım. Saat 05.10'u gösteriyordu. Üst kısımdan uçak modunu kapattım. Kapattığım gibi bildirimler yağmaya başladı.
Barış 6 kere aramış, 20 de mesaj atmıştı. Kerem daha fena 15 kere aramış ve 105 mesaj göndermişti. Ayrıca bı grup ta vardı. Oradan da 500+ mesaj simgesini görünce elimle yüzümü ovaladım.
Biraz suçluluk duygusu vardı içimde. Onları bu şekil habersiz bırakmamalıydım.
Gruba girdim.
Ferdi where are you?
Kişiler
Semih, Arda, Barış, Kerem, AltayBarış
Gören yokmuş mahalledeKerem:
Yemin ederim stresten kuscam
Kayıp duyurusunda mı bulunsak?Semih:
Ya bı sakın olun koskoca adam
Belki kafa dinlemek istemiştirAltay:
Semih doğru diyorsun da
Ferdi habersiz koymazdıKerem:
KAÇİRDİLAR Mİ ABİMİİİİUAltay:
KERWM NE KACİRMASİ Bİ SAKİN OL AMKBarış:
Sen böyle diyince daha çok ağlamaya başladı buAltay:
OFBarış:
Eğer gelmezse 2-3 saate aramaya çıkarızLAN KEREM BURNUNU SİLME ÜZERİME SİKCEM BELANI
Semih:
Oh iyi olmusBarış:
Semiiih
....Barış:
Ben çıkıyorum evden (05.00)Altay:
Bende geliyorumferdi çevrimiçi
Siz:
Eve geliyorum
Çıkmayın bir yereBarış yazıyor...
Barış tarafından görülünce mesajım WhatsApptan çıktım. Zaten eve gidince fazlasıyla hesap soracaklardı.
Dikkatimi çeken şey, Arda yazmamıştı. Büyük ihtimalle uyuyordu dünün yorgunluğuyla. Bunu bilsem de kırılmıştım.
Uykusuzluk kendini göstermeye başlamış, başıma ağrılar giriyordu. Büyük ihtimalle gözlerimde kan çanağıydı.
....Kendi sokağımıza girdiğimde adımlarım yavaşladı. Eve gitmek istemiyordum. Daha doğrusu ne söyleyeceğimi bilmiyordum.
Yine de evin önüne kadar geldim. Barış balkondaydı. Sinirle bana baktı.
Kafamı yere eğdim.Eve girince Kerem oturduğu yerden kalktı ve Barış'la bana doğru geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avenoir
FanfictionTüm olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişilerle alakası olmamakla beraber sadece isim ve görseller cast olarak kullanılmıştır Geçmiş geleceği elbet etkiler. Ferdi, mafyayla çalışmanın bedellerini fazlasıyla ödüyordu.