Yazar
Muslera ev sahibiyle yaşanan 'küçük' tartışmadan sonra bir alt mahalleye taşınıyordu.
Her ne kadar hasmı olan Volkan bu mahallede otursa da bir tık zorunluluğa kaçmıştı.
..........
Pazartesi gün berber dükkanını kapattıktan sonra eve geldiğinde kapının önündeki ev sahibi içeri gelmesini engellemiş ve Muslera daha fazla dayanamayarak adamı ensesinden tuttuğu gibi sokağa fırlatmış, kavgayı orda başlatmıştı.Adamı Allah yarattı demeden yumrukluyor, arada karşılık olarak gelenlerden de kaçamıyordu.
Mahallenin çoğu cama çıkmış, kalabalığın toplandığı alanı seyrediyorlardı.
Muslera onları ayırmaya gelenleri yeni farkederken birden Volkan olaya dahil oldu.
Tesadüftür(!) ki hiç geçmediği ara sokaktan geçesi tutmuş sonra kendisini burada bulmuştu.
Volkan her ne kadar bu yalana sığınacak olsa da gerçekten aklından geçen 'onla sadece ben kavga edebilirim.' düşüncesiydi.
Başta hiç karışmama fikri cazip görünsede o curcuna arasında bir kere göz göze gelişleri kafasındaki düşünceyi kesinleştirmişti.
Volkan geldikten sonra ev sahibinin çocukları da olaya dahil olmuş, bu sayede haberi alt mahalleye ulaşacak kadar büyümüştü kavga.
Her birinin diğerlerinden aşağı kalır yanı olmasa da kendi aralarında 'sen bide karşı tarafı gör.' muhabbeti geçecekti.
Muslera, karşısındaki adamın neden onu korumaya çalıştığına anlam veremiyordu. sonra üzümü yiyip bağını sormamaya karar verdi. En azından şimdilik...
Sokağı polis sirenleri doldurmaya başladığında Volkan içinden küfürleri sıralamaya başlamıştı. Koşarak adamın altından Muslera'yı kaptığı gibi ikiside hızlıca ara sokakların birine girdi. Hala birkaç kişinin orda olmasına rağmen çoğu dağılmıştı.
Polisler ortada olan kişileri tek tek arabaya bindirmiş, bazılarına da olayı sormuşlardı.
2-3 komiser çevreye bakınıyor ve daha fazla sorun çıkaracak unsur var mı diye kontrol ediyordu.Volkan, oldukları ara sokağa yaklaşan polisi görünce Muslera'yı en kenara çekip kendisine yapıştırmıştı.
Tek eliyle de ağzını kapatıp cıkacak herhangi bir sesi engellemişti kendince.Polis uzaklaştıktan sonra dayak yiyen -bazen de atan- adamın ağzından elini çekmiş fakat ikisi de oldukları pozisyonu bozmamışlardı.
Muslera kafasını yasladığı göğsün kalp atışlarını dinliyor, ne kadar geri çekilmek istese de çekilemiyordu.
Aynı durum Volkan için de geçerliydi.
Normalde bakması bile sıkıntı olan adam kendisine yaslanmış, tehlike geçmesine rağmen kalkmıyordu. İşin kendine garip gelen tarafı ise Volkan da kalkmasını istemiyordu.
Tek açıklaması kavgadan yeni çıkmaları ve sakinleşmek istemeleriydi. Yani öyle olmasını umuyordu.
Muslera bir anda olduğu yerden kalktı ve elini Volkan'a kalkması için uzattı.
Başta tereddüte düşse de elini tutup kendisini kaldırmasına izin verdi.Volkan, sokağı kolaçan ettikten sonra Muslera'ya bakmadan;
"Yürü, kahveye gidiyoruz." Dedi.
Eve gitse göze batacak olan Nando'nun başka çaresi de gözükmüyordu.
Yürürlerken Volkan sessizliği bozdu.
"Evde kalmaya devam edecek misin?"
"Sikerler, sorun çıkarıp duruyordu. Yeni ev bulacağım." Dedi Fernando.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avenoir
FanfictionTüm olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişilerle alakası olmamakla beraber sadece isim ve görseller cast olarak kullanılmıştır Geçmiş geleceği elbet etkiler. Ferdi, mafyayla çalışmanın bedellerini fazlasıyla ödüyordu.