Jesteście razem.
I tylko to się liczy.
Czy tego właśnie oczekiwałeś, Benjamin?
To jest twoje "szczęście po zakończeniu". Dostałeś więcej, niż niektórzy. Ciesz się tym. Wszystko trwa przecież tak krótko. Czas pędzi. Chwile są ulotne. Każdy wiecznie pomija te najpiękniejsze momenty, uznając, że przecież coś tak wspaniałego zdarzy się jeszcze nie raz i nie dwa.
Co ci siedziało w głowie tego wieczoru, kiedy obserwowała Spektrum przez kieliszek szampana? Czy nacieszyłeś się tym widokiem? Wystarczająco dobrze zapamiętałeś wszystkie szczegóły? To, jak błyszczące miasto odbijało się w jej pełnych niezaspokojonej ciekawości oczach? Skategoryzowałeś każdy jej uśmiech, starając się wybrać swój ulubiony? Patrzyłeś na jej dłonie? Wiedziałeś, że ona też była historią? Tak, jak wszystko, co kiedykolwiek cię otaczało...?
Wszystko jest historią, bo tym właśnie wszystko i wszyscy stają się, kiedy ich czas przemija.
Nie każdy zasługuje na posłowie, Ben. Możesz czuć się wyjątkowy. Twoje wymarzone "długo i szczęśliwie" właśnie nadeszło. Zastanów się tylko nad jednym.
Czy będzie dla ciebie trwało wystarczająco długo? I czy będzie wystarczająco szczęśliwe?
To jest ostatnia strona, którą tak bardzo chciałeś zobaczyć. Tu cię zostawiam. W miejscu, które znasz; z kobietą, którą pokochałeś. Pogoda jest piękna, Laura Lillis dalej tka swoje wyjątkowe opowieści, jakby tworzyła najbardziej skomplikowany gobelin w tym wszechświecie, a ty możesz dalej zachwycać się jej twórczością i kwestionować zakończenia. Musieliśmy do takowego dotrzeć. Bo tak właśnie jest. Tak jest z każdą opowieścią.
Tylko zakończenie może nie zawsze być tym, czego oczekiwaliśmy.
Dlatego znowu zacznij od początku. Śmiało.
Opowiedz historię.
CZYTASZ
✔ | KSIĘGA ŻYCIA
Fantasía𝐊𝐒𝐈𝐄̨𝐆𝐀 𝐙̇𝐘𝐂𝐈𝐀 ━━━━ ❛ WSZYSTKO JEST HISTORIĄ. ❜ ミ☆ 𝐙𝐎𝐒𝐓𝐀𝐍𝐈𝐄 𝐀𝐒𝐘𝐒𝐓𝐄𝐍𝐓𝐄𝐌 jednej z Kreatorek Rzeczywistości zdecydowanie było głównym priorytetem Benjamina Avery'ego. Problemem było to, że żadna z nich nie chciała...