Νόρντινμπαντ Μέρος 2ο: Η Μάχη του Νόρντινμπαντ
Στην αυλή Έξω από τις πύλες του Νόρντινμπαντ μια μεγάλη μάχη είχε ξεκινήσει. Οι εχθροί έριχναν μπάλες φωτιάς από καταπέλτες, διαλύοντας αρκετές κολώνες και κάνοντας τρύπες στα τοίχοι. Ήταν νύχτα, κι όμως φαινόταν σαν μέρα από τις φωτιές. Οι Νάνοι πολεμούσαν τα Ορκ που είχαν εισβάλλει στην αυλή με όσα μέσα είχαν, αλλά η μάχη έμοιαζε χαμένη από χέρι γιατί τα νούμερα ήταν εναντίον τους. Ο Μπρούνι κάποια στιγμή που ένα ακόμα κύμα εχθρών εξαλείφθηκε, έτρεξε σε μια γωνιά και έγειρε κουρασμένος στηριζόμενος στο τσεκούρι του. Ο Νόρντρι τον ακολούθησε.
«Προετοιμάζονται για άλλη μια επίθεση!» αναφώνησε κοιτάζοντας προς τα πάνω ,μην τυχόν και πέσει κάποια μπάλα φωτιάς πάνω τους.
«Ναι...» είπε ξεψυχισμένα ο ηλικιωμένος νάνος και γονάτισε με το χέρι στο στήθος του. Ο Νόρντρι έτρεξε αμέσως και τον σήκωσε.
«Δεν νομίζω πως μπορούμε να αντέξουμε άλλη μία.» είπε.
«Όχι... ούτε εγώ.» απάτησε ο Μπρούνι. Άλλη μια έκρηξη που έγινε κοντά τους τον έριξε ξανά στα γόνατα. Συγχρόνως ακούστηκαν κρωξίματα αετών. Σαν μια ελπίδα μέσα στην καταστροφή.
«Το άκουσες αυτό, Μπρούνι; Έχω τρελαθεί ή...;» είπε ο Νόρντρι βάζοντας το χέρι στην πλάτη του. «Όχι, κοίτα!» φώναξε έπειτα γυρνώντας απ' την άλλη και δείχνοντας προς τα πάνω, στο σκοτεινό γεμάτο σύννεφα ουρανό. «Είναι αυτοί, μα τον κεραυνό! Οι φίλοι μας- καβαλάρηδες των Αετών! Έχουν επιστρέψει!»
Όντως μέσα από τα σύννεφα φάνηκαν τα τρία μεγάλα πουλιά να πετούν σε σχηματισμό.
«Τους βλέπεις, Μπρούνι; Αυτοί...» Γυρνώντας προς τον μεγαλύτερο φίλο του, ο ξανθός νάνος διέκοψε απότομα την πρόταση του, γιατί τον είδε πεσμένο ακίνητο στο έδαφος και με το τσεκούρι του πεσμένο επίσης δίπλα του. Έτρεξε και γονάτισε ξανά πλάι του. Έβαλε το χέρι στο στήθος του, αλλά δεν βρήκε σφυγμό. Έσκυψε το κεφάλι με θλίψη. Τότε ο Μπέλεραμ προσγειώθηκε από πάνω του, στα σκαλιά του ανώτερου επιπέδου της αυλής και από τη ράχη του κατέβηκε ο Έρανταν. Το ίδιο έκαναν και οι σύντροφοι του Αετοί, οι οποίοι κατέβασαν την Άντριελ και τον Φάριν. Έτρεξαν όλοι προς το μέρος του Νόρντρι. Κάποιοι Νάνοι επίσης πλησίασαν, ταλαίπωροι από τη μάχη. Υπήρχαν και νεκροί Νάνοι παντού γύρω τους αλλά και Ορκ.
«Χαίρομαι πολύ που σας βλέπω! Όμως μπορεί να είναι ήδη πολύ αργά. Έχω μόνο μια χούφτα που μου έχουν απομείνει και μπορούν να πολεμήσουν.» τους είπε λαχανιασμένος ο Νόρντρι.
DU LIEST GERADE
Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024
FanfictionΓια το μεγάλο πόλεμο του Δαχτυλιδιού πολλά τραγούδια έχουν τραγουδηθεί και πολλες ιστορίες ειπώθηκαν. Τα ονόματα των ηρώων όπως ο Γκάνταλφ ο Γκρίζος, ο Άραγκορν ο Βασιλιας, και ο Φρόντο ο Δαχτυλιδοκουβαλητής είναι πολύ ιερά. Και πολλών ακόμη... Τότε...