Το ταξίδι στις ράχες των Μεγάλων Αετών από τα Έτενμουρς στο Σκιστό Λαγκάδι μετατράπηκε από τρεις μέρες σε μερικές μόνο ώρες, έτσι την ίδια κιόλας μέρα το απόγευμα ο Έλροντ διέκρινε τα τρία πανέμορφα πτηνά στον ελαφρώς μουντό ουρανό. Ο Μπέλεραμ χτυπώντας τις καστανές του φτερούγες προσγειώθηκε απαλά στην αυλή, και λύγισε τη μία του φτερούγα γερνώντας στο πλάι ώστε να γλιστρήσει κάτω ο Έρανταν ο οποίος τον καβαλίκευε, έπειτα έκαναν το ίδιο και οι άλλοι δύο Αετοί με τους συντρόφους του. Ο Έλροντ τους περίμενε στο αίθριο. Ανέβηκα τις σκόλες και πλησίασαν.
«Επιστρέφετε επιτέλους. Ανησυχήσαμε για εσάς. Δυστυχώς χάσατε την ευκαιρία να πείτε αντίο στα μέλη της Συντροφιάς, διότι έχουν αναχωρήσει.» τους ενημέρωσε ο Έλροντ. «Ξεκάθαρα συναντήσατε κίνδυνο στα Έτενμουρς, κι όμως επιστρέψατε ασφαλείς, και με τη συντροφιά τριών από τους Μεγάλους Αετούς, αν μη τη άλλο. Υπάρχει μια ιστορία πίσω από αυτό, κα είμαι περίεργος να την ακούσω.»
«Βρήκαμε Τρολ και Ορκ να προετοιμάζονται για πόλεμο όπως είχαμε φοβηθεί, και οδηγούνταν από έναν απόκληρο Πέτρινο γίγαντα.» απάντησε η Άντριελ.
«Είχε κάνει επιθέσεις εναντίον του λαού του Γκουαχίρ.» συμπλήρωσε ο Έρανταν.
«με τη βοήθεια του Αετού του Μπέλεραμ, καταφέραμε να αποτελειώσουμε τον γίγαντα.» είπε ο Φάριν.
«Αυτό ήταν πολύ καλό, όμως με προβληματίζει. Γιατί ένας Πέτρινος γίγαντας να δράσει κατ' αυτόν τον τρόπο; Δεν ήταν ποτέ εχθρικοί προς τους ελεύθερους λαούς πριν.»
«Πήραμε αυτά τα νομίσματα από κάποιους από τους πεσόντες εχθρούς μας.» είπε η Άντριελ και του έδωσε ένα πουγκί με νομίσματα που είχαν μαζέψει από κάποια από τα πτώματα των Ορκ.
Ο Έλροντ έβγαλε ένα και το εξέτασε.
«Κάποια από αυτά φέρουν το Μαύρο Κοράκι έμβλημα του Άγκανταρ.» είπε ο Έρανταν.
«Τότε μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι αυτός είναι πίσω από τη στροφή του γίγαντα προς το κακό. Όμως υπάρχουν επίσης άλλα νομίσματα που αναγνωρίζω εδώ. Αυτά είναι τα σημάδια των Ορκ του Όρους Γκούνταμπαντ, πέρα στον βορρά.» είπε ο Έλροντ δείχνοντας στη συντροφιά κάποια άλλα νομίσματα.
«Το Όρος Γκούνταμπαντ! Τι γνωρίζεις για εκείνο το μέρος;»
«Είναι μια μεγάλη κορυφή που στέκει πέρα στον βορρά στο σημείο οπού συναντιούνται τα Ομιχλιασμένα Βουνά και τα Γκρίζα Βουνά. Κάποτε το Γκούνταμπαντ ήταν ένα ανάκτορο των Νάνων, όμως εγκαταλείφθηκε πριν πολύ καιρό. Από τότε έχει γίνει ένα οχυρό των Ορκ. Δύσκολα θα βρίσκατε ένα πιο επικίνδυνο μέρος σε όλο τον Βορρά.» εξήγησε και ο Φάριν έσκυψε το κεφάλι με θλίψη που ένα κάποτε τόσο ισχυρό βασίλειο του είδους του είχε καταλήξει στα βρώμικα χέρια των Ορκ.
ESTÁS LEYENDO
Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024
FanficΓια το μεγάλο πόλεμο του Δαχτυλιδιού πολλά τραγούδια έχουν τραγουδηθεί και πολλες ιστορίες ειπώθηκαν. Τα ονόματα των ηρώων όπως ο Γκάνταλφ ο Γκρίζος, ο Άραγκορν ο Βασιλιας, και ο Φρόντο ο Δαχτυλιδοκουβαλητής είναι πολύ ιερά. Και πολλών ακόμη... Τότε...