Σημείωση: τα πλάγια γράμματα ανάμεσα στις γραμμές θα είναι flashback. To εξηγώ εδώ για να μη διακόπτω την αφήγηση γράφοντας τη λέξη flashback συνεχώς
Οι ασημένιες σταγόνες διέσχιζαν το σκοτάδι και έπεφταν στον πλακόστρωτο δρόμο κάτω. Το αχνό φως από τα σπίτια μόλις και μετά βίας αντανακλούσε στις λασπωμένες λιμνούλες που σχηματίζονταν. Δεν ήταν συνηθισμένο να δεις ένα ξωτικό, έναν περιφερόμενο φύλακα και έναν νάνο να περπατούν στους δρόμους το Μπρι, Ο Έρανταν, περπατώντας στ δρόμο με το τόξο του στερεωμένο στη πλάτη του και το μακρύ του σπαθί στη ζώνη του οδηγούσε την ομάδα. Μονάχα μερικοί άνθρωπο ήταν έξω, και πάλι όμως ήταν κάτω από την οροφή του σπιτικούς τους στη βεράντα, ή κάτω απ0ό κάποιο άλλο είδος κάλυψης παρακολουθώντας τη μυστηριώδες ομάδα των τριών να περνούν.
«Είναι καταθλιπτικό,» επισήμανε ο νάνος κρατώντας το τσεκούρι του καθώς παρακολουθούσε όλους όσους τους κοιτούσαν. Η βροχή χτυπούσε απαλά στο κράνος του, και αυτός ήταν ο μόνος ήχος που η ομάδα μπορούσε να ακούσει.
Η βροχή έτρεχε από το κράνος του στο πρόσωπο του, μετά στην πυκνή γενειάδα του. Η βροχή επίσης έπεφτε στα ξανθά μαλλιά του περιφερόμενου φύλακα.
Οι ταξιδιωτικές του μπότες πατούσαν μέσα απ' τις λιμνούλες προκαλώντας τις σόλες τους να είναι λασπωμένες και ακόμα πιο βρώμικες απ0ό την αρχή του ταξιδιού τους.
Από τους τρεις τους, μόνο το ξωτικό ήταν η μόνη που φορούσε ένα μανδύα με κουκούλα που κάλυπτε τα μακριά της μαλλιά κάνοντας τους άλλους δύο να ζηλεύουν.
«Έρανταν, ξέρεις που πάμε;» ρώτησε ο Φάριν κοιτάζοντας την πλάτη του Έρανταν και παρακολουθώντας τις σταγόνες να τρέχουν απ τα ξανθά μαλλιά του.
«Φυσικά και ξέρω.» είπε σίγουρος χωρίς να κοιτάζει πίσω τους άλλους δύο. Ο Φάριν αναστέναξε και έβγαλε την πίπα του.
«Τι προσπαθείς να κάνεις;» ρώτησε η Άντριελ τον Φάριν που προσπαθούσε να ανάψει την πίπα του. Κοίταξε πάνω και σήκωσε την πίπα προς το πρόσωπο της με το κοντό του χέρι.
«Τι σου φαίνεται πως κάνω;» είπε ο Φάριν.
«Πώς θα τη χρησιμοποιήσεις στη βροχή που πέφτει;» Σταμάτησε την προσπάθεια και κοίταξε προς τα πάνω το ξωτικό
«Μπορώ κάλλιστα να προσπαθήσω. Όλοι εδώ θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μία. Σκέψου πόσο πιο χαρούμενο θα ήταν αυτό το μέρος.» Ο Φάριν χτύπησε το κράνος του και γέλασε ενώ μετά συνέχισε να προσπαθεί να ανάψει την πίπα.
YOU ARE READING
Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024
FanfictionΓια το μεγάλο πόλεμο του Δαχτυλιδιού πολλά τραγούδια έχουν τραγουδηθεί και πολλες ιστορίες ειπώθηκαν. Τα ονόματα των ηρώων όπως ο Γκάνταλφ ο Γκρίζος, ο Άραγκορν ο Βασιλιας, και ο Φρόντο ο Δαχτυλιδοκουβαλητής είναι πολύ ιερά. Και πολλών ακόμη... Τότε...