Κεφάλαιο 18- Το Λημέρι του Ούργκοστ

17 3 7
                                    


Οι τρεις φίλοι πέταξαν με τους Αετούς ως τα Γκρίζα Όρη και τώρα βρίσκονταν έξω απ' το Λημέρι του Ούργκοστ, μια σπηλιά χτισμένη πάνω στα βράχια ενός βουνού. Αφού ανέβηκαν μια σειρά πέτρινα σκαλοπάτια βρέθηκαν στην είσοδο της σπηλιάς, ή οποία υψωνόταν πανύψηλη πάνω απ' τα κεφάλια τους, δεξιά κι αριστερά είχε κίονες, ένας εκ των οποίων ήταν σπασμένος και είχε γείρει στο απέναντι τοίχωμα και τριγωνικό σχήμα στη οροφή. Από μέσα φωτιζόταν η σπηλιά στο χρώμα της φωτιάς και μύριζε θειάφι. Προχώρησαν με τα όπλα τους σε ετοιμότητα και πολύ προσεκτικά ως το εσωτερικό της, μπήκαν στον κυρίως χώρο όπου για λίγο το μόνο που ακουγόταν ήταν η λάβα που κυλούσε από κάτω τους. Τρομερή ζέστη επικρατούσε και έβγαιναν καπνοί. Κάποια στιγμή άκουσαν ένα βρυχηθμό οργής κι είδαν δυο κίτρινα μάτια να λάμπουν μέσα απ' το σκοτάδι, έπειτα το φοβερό και τρομερό πλάσμα όρμησε και προσγειώθηκε με φόρα μπροστά τους βρυχώντας και πετώντας τους κάτω από τη σεισμική δόνηση που προκάλεσε.

«Είπα στον αφέντη σας ότι θα είχε την απάντηση του όποτε το θέλω εγώ!» είπε οργισμένος δείχνοντας τα κοφτερά του δόντια.

Οι τρεις φίλοι απλά σηκώθηκαν και τον κοίταξαν με δέος και φόβο ανάμεικτα.

«Χμ; Δεν είστε αυτοί που περίμενα.» είπε ο δράκος κάπως πιο ήρεμα. «Ουγκχ. Η αλάνθαστη μυρωδιά ενός Νάνου. Τη γνωρίζω πολύ καλά.» είπε έπειτα κοιτάζοντας τον Φάριν με μίσος για το είδος του. «Ίσως θέλετε να μου πείτε γιατί είστε εδώ;»

«Λυπούμαστε σοβαρά που σε ενοχλήσαμε, ω ισχυρέ. Είμαστε απλοί ταξιδιώτες... αυτό είναι όλο... απλά... περαστικοί.» είπε ο Φάριν, σε μια προσπάθεια
να μην τον εξοργίσει και άλλο.

«Με περνάς για ανόητο; Κανένας δεν ταξιδεύει στα Γκρίζα Όρη χωρίς σκοπό. Μη σπαταλάτε το χρόνο μου με άσκοπα ψέματα.»

«Κυνηγούμε έναν υπηρέτη του Σκοτεινού Άρχοντα, έναν άνδρα που λέγεται Άγκανταρ.» είπε την αλήθεια ο Έρανταν αυτή τη φορά.

«Τον κυνηγάτε όντως; Ίσως μπορούμε να κάνουμε μια συμφωνία...»

«Μια συμφωνία; Τι είδους συμφωνία;»

«Ο Άγκανταρ επιθυμεί να συμμαχήσω μαζί του στην κατάκτηση του στον Βορρά. Ως ανταμοιβή προσφέρει το βασίλειο του Νόρντινμπαντ και όλο τον πλούτο που βρίσκεται εκεί.» απάντησε ο Ούργκοστ.

«Χα! Όση ξέρουμε για αυτό, δράκε. Γιατί νομίζεις πως είμαστε εδώ;» είπε ο Φάριν.

«Οπότε, παρά τη θρασύτητα και το νταηλίκι σας δεν είστε και τελείως άχρηστοι. Δεν ξέρω πως θα μπορούσατε να γνωρίζετε για την προσφορά του Άγκανταρ, αλλά δεν έχει σημασία. Αφού γνωρίζετε τόσα πολλά, ίσως να είστε πόσης ενήμεροι ότι δεν έχω κανένα ενδιαφέρον για το Νόρντινμπαντ. Τι είναι εκείνη η τρύπα γεμάτη Νάνους για κάποιον σαν εμένα; όχι, έχω στρέψει το βλέμμα μου σε ένα μακράν καλύτερο βραβείο. Θέλω το αρχαίο οχυρό του ίδιου του Μάγου-βασιλιά, το Καρν Ντουμ.»

Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024Onde histórias criam vida. Descubra agora