Κεφάλαιο 1 Μπρι

40 6 18
                                    

Λίγους μήνες πριν...


«Λάθος συναγερμός, Χάλμπαραντ», γέλασε ο Νίντολελ. «Απλώς άλλο ένα σωρό ψωριάρηδες νάνοι».

"Ψωριάρηδες?" Ο έμπορος φούντωσε.

«Συγχωρήστε τον σύντροφο μου. Η άγρια φύση έχει τον τρόπο να... τραχύνει τους τρόπους ενός ανθρώπου». Ο Έρανταν είδε τον Χάλμπαραντ να κάνει ένα βήμα μπροστά, με τα χέρια ανοιχτά για να χαιρετήσει. «Χάλμπαραντ της Άρνορ, στην υπηρεσία σας». Ο νάνος φαινόταν λίγο μαλακός.

«Λοιπόν, πότε θα σταματήσει η φασαρία σας, ώστε η συντροφιά μου να μπορέσει πραγματικά να κινηθεί;» Γάβγισε σταυρώνοντας τα χέρια του.

«Δυστυχώς, κύριε νάνε, ο δρόμος είναι εκτός».

"Εκτός?"

"Εκτός. Εξ ολοκλήρου." Ο Χάλμπαραντ χαμογέλασε ξανά. «Οι φίλοι μου και εγώ είμαστε εδώ για να διώχνουμε τους ταξιδιώτες. Παρακαλώ, πάρτε το νότιο δρόμο για..."

«Ξέχνα το», βούλιαξε ο έμπορος. Οι άλλοι νάνοι στην παρέα του έκαναν διάφορους θορύβους συμφωνίας. «Αυτός είναι ο πιο γρήγορος δρόμος μέσω του Σάιρ. Δεν υπάρχουν γέφυρες σε αυτόν τον δρόμο... ποιο είναι το πρόβλημα; Ένα πεσμένο δέντρο; Μια χιονοστιβάδα; Τα παλικάρια μου κι εγώ θα το λύσουμε γρήγορα». Ο Χάλμπαραντ τσακίστηκε.

«Είναι πολύ ευγενικό, αλλά όπως είπα, ο δρόμος είναι εκτός».

«Αυτό είναι άκαρπο». Η Σίλραν μουρμούρισε δίπλα του και πριν προλάβει ο Έρανταν να τη σταματήσει, προχώρησε. «Εσύ και οι φίλοι σου δεν μπορείτε να περάσετε εδώ, κύριε νάνε. Μας καλούν να κρατήσουμε αυτόν τον δρόμο και δεν θα σταματήσουμε απλώς για την ευχαρίστηση μερικών φιλάργυρων νάνων». Ο Έρανταν έκλεισε τα μάτια του.

«Λοιπόν, τόσα πολλά για τις διαπραγματεύσεις». Άκουσε τον Νίντολ να μουρμουρίζει.«Μήπως είναι τα Ξωτικά από πίσω; Λοιπόν τώρα πατούν και πάνω στο εμπόριο μας; Και έχουν προσλάβει εσάς τους άσχετους για να κάνετε τη βρώμικη δουλειά τους, ε;»

Το πρόσωπο του Χάλμπαραντ ήταν αδιάβαστο. «Κύριε νάνε, ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να μην αφήσουμε κανέναν να περάσει από αυτόν τον δρόμο, εκτός από τους φίλους των Περιφερόμενων Φυλάκων».

"Ωωωωωχχχ." Ο Άζαγκαλ σήκωσε τα χέρια του με παρωδία φρίκης. «Σώσε με από την οργή του αλήτη βασιλιά». Γύρισε πίσω στην άμαξα. «Φάριν! Έλα εδώ!» Κοίταξε πίσω στο Χάλμπαραντ με περιφρόνηση. «Δεν είσαι ο μόνος που παίζει με δυνατά χτυπήματα, κύριε λάσπη. Καλά θα κάνατε να μην επιδιώξετε να ταιριάξετε τις λεπίδες με τους ανθρώπους του Ντούριν».

Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Ο Πόλεμος στον Βορρά #SCBC2024حيث تعيش القصص. اكتشف الآن