ÖN İZLEME

79 13 25
                                    

Herkese Merhabalar arkadaşlar! Ben Kübra, Arkadaşlar ben aslında bu kitabı önceden de wattpade yazmıştım ama bir sorundan dolayı bitmedi silmek zorunda kaldım ve hesabımın şifresini de maalesef unuttum kitap öyle kaldı yani 2 hafta da zaten 100 okumaya ulaşmıştım ama maalesef gitti Yeni bir hesap açıp devam etmek istedim bu sefer olacağından eminim yazdığım ilk kitap Bu arkadaşlar Onun için lütfen linçlemeyin hatalarım varsa söyleyin düzelteyim ama linçlemeyin yani umarım kitabımı severseniz bu yolda bana eşlik ederseniz çok mutlu olurum ön izleme ile Olmazlara inat başlıyor!..

...

Merhaba ben Nazlıcan,17 yaşında liseli bir kızım. Babamla annem ben doğmadan önce beni erkek olarak biliyorlarmış bu yüzden ismimi Can koymaya karar vermişler ama ben doğduğumda kız olduğumu fark edince Nazlıcan koymuşlar Can isminide yaşatmak için. Bazıları bunu kötü bulabilir ama ben ismimden gayet mutluyum ve önemli olan da bu. Annemle babam ben 7 yaşındayken sürekli bağırıp kavga ediyorlardı, babam anneme şiddet uyguluyordu ve bunların hepsini benim gözümün önünde yaptılar. Ağlıyordum.... hemde çok ama kimse bakmadı bile. Babam annemi dövdükten sonra evden çıkar sabaha kadar gelmezdi.

Ben 8 yaşına geçince boşanma kararı aldılar. Benim için orda hayat bitti. Mahkemelerin de bile kavga ediyorlardı birbirlerine suç atıyorlardı bağırışıyorlardı..en sonunda boşandılar ve mahkemede annemde kalmak istediğimi söyleyerek annem de kaldım. Zaten babamda beni alacak göz yoktu istese bile bakamazdı zaten bana. Annemle eve geçtiğimizde annem kendini odasına kapattı, anladımki o an ağlicak çünkü annem farkında olmasa bile ben geceleri su içmeye kalkarken annemin ağlama seslerini duyuyordum. Kadın sabaha kadar ağlıyordu..

Bende hemen evimizin karşısında oturan bebeklikten beri arkadaşım olan Gece hilalin yanına gittim. Kapıyı annesi açtı beni görünce gülümsedi ve sesini çıkarmadan  eve aldı. Gece Hilal de benim geldiğimi anlamış olacakki hemen aşağıya indi ve koşarak bana sarıldı. Gecenin karanlığı gibi saçları upuzundu. Teni beyaz ve gözleri maviydi. Çilleri onu çok tatlı yapıyordu ama o bunun farkında değildi. Hızlıca odasına çıkıp yatağına oturduk. Her zaman ki gibi derdimi anlatmamı bekliyordu oda alışmıştı zaten dertlerimi dinlemeye. Küçüklükten beri hep psikolog olacağını söylerdi, insanların dertlerini dinleyip onlara fikirler verebilmeyi çok isterdi.

Anlatıyordum bende işte ve ne olursa olsun kimseyle paylaşmazdı, annesine bile.. beni dikkatlice dinledikten sonra bir süre yüzüme baktı. Bende kısa koyu kumral saç, beyaz ten ve siyah gözlere sahiptim. Pek te iyi sayılmam yani. Daha sonra bana sarılınca kendimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım. O an aklımdan hiç silinmedi.. 15 dakika boyunda öylece kaldık. Ben ağladım, o sarıldı..

Kısacası hayatım 8 yaşımdan itibaren başladı. Kim bilebilirdi ki bir otizmliyi seveceğim?..

...


Arkadaşlar ön izlememiz böyleydi okuduğunuz için çok teşekkür ederim yorumlarınızı bekliyorum 1 bölüm çok kısa bir süre içerisinde gelecek merak etmeyin 1 bölüm için takipte kalın♡♡♡.

#Lucinaitsuki329
#Olmazlaraİnat
#Wattpad
#Gençkurgu

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin