8.Bölüm: Biz geliyok İzmirr!

9 4 0
                                    

Herkese Merhabalar arkadaşlar 8. Bölümle karşınızdayım. Arkadaşlar bu aralar takipçi sayılarım artmıyor bütün okurlarına sesleniyorum lütfen takip edin ve elinizden geldiğince bölümlerine yorum yapıp beni her yerde önerin tabi beğendiyseniz. Neyse lafı fazla uzatmadan 8. Bölüme başlıyorum..







...












Kimseleri takmadan durağa koşmaya devam ediyorduk. Otobüse atlayıp ordan Gecelerin evine geçip yemek yicek, hazırlanıcak sonra bir araba çalmaya çalışacaktık.

Otobüs durağına geldiğimizde herkes otomatik olarak bize baktı. Yaşlı teyzelere olduğu için rahatsız olmasınlar diye kendimizi uçak moduna aldık.

-Kanka dur ben bi anneme yazıyım sende kalacağımdan haberi olsun kadının.

-Tamam.

Cebimden telefonu çıkarıp WhatsApp a girdim ve anneme yazdım.

SİZ:
Anne Gece çok ısrar ediyor onlarda kalmam için, bu gecelik Gecelerde kalsam sorun olur mu?

Görüldü..


Yazıyor...

1💋❤:
Tamam kızım bu akşam onlarda kalabilirsin, ama dikkat et kendine. Akşam eve gelmiş ol.


SİZ:
👍🏻

İzin aldıktan sonra WhatsApp tan çıkıp telefonu kapattım. Tam o sırada beklediğimiz numaralı otobüs geldi ve bütün duraktaki insanlarla otobüse yürüdük.

Herkes sırayla Kent kartlarına basıp geçiyordu. En son ben ve Gece bastıktan sonra otobüsün en arka koltuğunun boş olduğunu gördük ve hızlıca oraya yürüyüp orayı kaptık.

Birkaç kişi daha bindikten sonra otobüsün kapıları kapandı ve hareket etmeye başladı.

Ben kulaklığımı kulağıma takıp Spotify dan en sevdiğim şarkılardan bir tane rastgele açtım ve gözlerimi kapatıp dinlemeye başladım. Gece etrafı izleyerek dinlemeyi yeğledi.

25-30 dakika sonra..

Gece'nin beni dürtmesiyle uyandım. Otobüste bitek biz kalmıştık ve ineceğimiz durağa gelmiştik. Hemen Gece'nin elini tutup ayağa kalktık ve otobüsün kapısından hızlıca çıktık.

Gece'nin evi bir arka sokakta olduğu için çok yakındı bu yüzden yavaş yürüyorduk. Mahallenin kekolarının bizi dikizleyip bize bakıp yanındakilere birşeyler söyleyip gelmelerini saymazsak tabi.

Yürürken bir anda kekoların bitanesi benim karşımda durdu. Pis pis beni baştan aşağıya süzüp sırıtıyordu. Keko tıraşı ve Adidas kombini ve terliğiyle yarrağıma benziyordu.

-Ooo selamünaleyküm güzellik? Nedir bu ışıltının kaynağı? Gelen geçen gözlerini senden alamıyor.(dediğinde bütün kekolar onun yanında toplandı)

Gece ve ben onlara pis pis bakıyorduk. İkimizde istesek bunları sikeceğimizi biliyorduk ama biraz uğraşmak amaçlı sohbete devam ettik.

-Sanane be seni ne ilgilendirir?

Kekolar vay dercesine birbirlerine baktıktan sonra içlerinden biri yanıma gelip elini Gece ve benim omuzlarımıza bırakınca ikimizinde orada ipi koptu.

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin