2.BÖLÜM: Geç kalmak

40 9 3
                                    

Herkese Merhabalar arkadaşlar! Bugün 2. Bölümle sizlerleyim!  Yukarıda şarkıyı açmayı(bu bölüme bence bu iyi gider), yorum yapmayı ve oylamayı lütfen unutmayın, diğer insanların karşılarına çıkıp hatalarımı görmek istiyorum lütfen bana destek olun.




...





Dış kapıyı açtığımda etraf normaldi. Gece Hilal gelmiş mi diye etrafa bakınırken kapının sağ tarafından bir anda ortaya çıkıp beni korkuttu.

-Böööhh

Yerimden sıçrayıp okkalı bir küfür savurdum. Herkesin gözü bi anda bana döndü. Herhalde ettiğim küfürden dolayı. Normalde burda bir kız taciz etseler dönüp bakmazlar bile ama?

-Amına koyayım nerden çıktın sen?

-Burdan(diyerek kapının sağ tarafını işaret parmağıyla işaret etti.)

-Offf ya çok kötüsün.

-Sen böyle zırlamaya devam edersen okula geç kalacağız Nazlıcan hanım.(dedi sırıtarak)

Çantamın içinden Kent kartımı çıkarıp konuşmaya başladım.

-Sen beni durakta bekle ben hemen karşıdaki tekel bayii den kartımı doldurup geleyim.(dedim parmağımla tekel bayiiyi işaret ederek.)

Tamam manasında başını sallayınca caddeye yöneldim. Burda ışık  falan yoktu bu yüzden arabalar ne zaman gelmedi o zaman topuklayarak koşman lazımdı. Arabaların gelmediğini görünce koşarak karşı tarafa geçtim. Tekel bayiinin içine girdim ve konuşmaya başladım.

-Kolay gelsin abi 50 TL lik lütfen.(diyerek kartı uzattım)

-Tabii.(diyerek elimdeki kartı aldı)

Adam 40 lı yaşlardaydı, gözleri maviydi ve etrafı çok kırışmıştı. Boyuda 1,70 vardı yani.

Adamın kartı doldurmasını beklerken Gece Hilal'in buraya baktığını gördüm. Ona el salladım. Oda bana salladı ve gülümsedi. O benim hayattaki tek dostumdu. Her ne olursa olsun onu çok seviyordum. Onun için herşeyi yapmaya hazırdım. Gözlerimi Gece Hilalden ayırmama sebep olan şey kaldırımdan geçen bir baba ve kız çocuğuydu. Babası elini tutuyordu ve ona mutlulukla bakıyordu. Kızın elinde pembe kalp şeklindeki balon ve elma şekeri vardı. Hep böyle bir babam olsun istemişimdir ama o okula başladığımdan beri ilkokul toplantılarıma bile gelmeye zahmet etmemişti.

Gözlerim kaldırımdan yürüyüp neredeyse gözümden kaybolacak baba kızı izlerken kartımı dolduran adamın sesiyle onlardan ayırıp adama döndüm.

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin