Herkese Merhabalar arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Arkadaşlar biliyorsunuz ki okullar başladı biriniz yeni ortam görcek biriniz aynı çiftlikte olcak belki biriniz sınıf değiştirmiş fln da fln. Bu eğitim yılında Herkese başarılar diliyorum ve 6. Bölümümüze başlıyorumm.
...
NAZLICAN'IN ANLATIMIYLA..
Okumayı bitirdiğimde Geceyle göz göze geldik. Birbirimize şok içerisinde bakıyorduk. Gece içimizden en çabuk jeton düşeni oldu.
-Lan ne diyo bu orospu?
Bilmiyorum anlamında omuz silktim. Şaşkınlıktan zaten konuşamıyordum.
Tam o sırada İçeriye Doğa teyze ve annemler girdi. Çok hızlı bir refleksle kağıdı cebime attım.
Doğa teyzeler içeri girdiğinde gözleri bir bana bir Gece arasında dolaşıyordu.
-Umarım bölmüyoruzdur?
Yok anlamında başımı salladım.
-Bende tam da çıkıyordum zaten. (Anneme dönüp konuştum) anne ben lavaboya gidiyom bilgine.(dedim ve hiç cevap beklemeden oda dan çıktım)
Hastane koridorunda hızla ilerlerken etrafta doktorlar koşuşturuyorlardı. Ben de hızlıca tuvalete girip kendimi kapattım ve klozette oturdum.
Bu seri katil?.. her kimse sanırım..... onu bulmalıydım.. her ne olursa olsun kardeşim sonuçta yani di mi? Ama neden geceye böyle bir şey yapıyorki? Of Allah kahretsin nasıl bi 18 yaşına girdim amına koyayım ya? Başıma gelmeyen kalmadı.
Cebimde olan kablosuz kulaklığımı ve telefonumu çıkarıp Spotify dan en sevdiğim şarkılardan bir tane rastgele açtım ve gözlerimi kapatıp dinlemeye başladım..
1 buçuk saat sonra..
-Çekilin kırıyorum!
Bir ses duyup hemen kendime geldiğimde tuvalette şarkı dinlerken uyuyakaldığımı farkettiğim sırada içeriye Koç başıyla (Genellikle birkaç kişi tarafından elde taşınarak; vurarak kapı kırmaya, aralamaya yada duvar yıkmaya yarayan silah) kapıyı kırarak içeri giren 2 polis gördüm.
Ben neye uğradığımı şaşırmış bir vaziyette çığlık atarken herkes bana bakıyordu.
Polislerin arakasında Doğa teyze,annem ve bir çok kadın vardı. Annem beni gördüğünde hemen koşup bana sarıldı ama ben hala ne olduğunu pek sinirimi değildim ve etrafa soran gözlerle bakıyordum.
-Ya kızım beni çok korkuttun.
-Biri bana burda ne olduğunu anlatabilirmi?
Annem ve Doğa teyze birbirlerine baktılar ve Doğa teyze konuşmaya başladı.
-Kızım sen lavaboya gittikten 20 dakika sonra annenle biz seni merak ettik ama sonra belki bahçeye çıkıp biraz hava alıyorsundur diye de pek birşey demedik, sonra 1 buçuk saat geçti biz meraklanıp hastaneyi aradık sonra tam tuvalete bakacakken kadınların buraya topladığını ve bağırışlarını duyduk, polisler falan da koç başını getiriyorlardı daha sonra belki sen varsın diye bağırdık ses çıkmayınca polisler kapıya koç başıyla vurdu 3. Vuruşlarında açıldı sonra öyle işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
Teen Fiction17 yaşında bir kız olan Nazlıcanın gittiği lise deprem den dolayı hasar gördüğü için başka okula kayıt olmuştur ve oraya bebeklikten beri en yakın arkadaşı olan Gece Hilal ile beraber devam etmektedir. Ansızın bu okulda hiç olmayacağı hayal bile ede...