26.Bölüm

27 6 2
                                    

Merhabalaaar🌼Bölüm sonu notunu başa koydum. Okuyan kaldı mı bilmiyorum. Uzun zaman sonra çokta uzun olmayan bir bölümle geldim. Nedenini bilmiyorum ama bu bölümü yazarken çok tıkandım. Halbuki severek yazdığım hikaye...

Sizden ricam bölüme oy vermeniz. Sizi bir şeylere zorlamak istemiyorum. Hoşlanmıyorum bu tarz şeylerden ama oy sayısı çok az... Gerçekten. Daha 16 bölümlük 'Yin Yang' hikayemin oy sayısı bile Malikâne'yi geçti. Etkileşim olmadığı zaman kitap neredeyse unutuluyor.

Bundan sonraki bölüm önemli bir bölüm olacak.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

20 Haziran, 2022

Eldem

Arıkan'la playstation oynuyorduk. Evet, ona hâlâ yeni şeyler öğretmeğe devam ediyordum. Bir kaç gündür canı sıkıldığı için buna karar vermiştim. Daha yeni öğrendiği için yeniliyordu ve şu an küçük çocuklar gibi mızmızlanıyordu.

"Hep yenileceksem ne anlamı var ki bu şeyin?" Demesiyle kıkırdamıştım.

"Hayatım, daha yeni öğreniyorsun. Sabr et biraz."

"Sıkıldım ama..."

"Peki ne yapmak istersin?"

"Bilmem ki... Senin bir önerin var mı, hayatım?" Diyen Arıkan'a gülümsemiştim.

"Aslında aklımda bir şeyler var ama, bir Revan'a sorup geleyim." Hızlıca Revan'ın yanına gidip bana gereken şeyin evde olup olmadığını sormuştum. Ve evet vardı. Nerede olduğunu öğrendikten sonra hızlıca almaya gitmiştim. Tabii Arıkan da peşimdeydi.

"Eldem, neden bu kadar heyecanlandın acaba? Nereye gidiyorsun?"

"Gel hadi." Sonunda Revan'ın dediği yere varmıştım. Depo gibi bir yerdi. İçeri girdiğim gibi aradığımı bulmuştum. Gülerek Arıkan'a göstermiştim. "İşte bu." Şaşkınlıkla bana bakmıştı.

"Bisiklet mi? Ne yapacağız onunla?"

"Yapacağız değil, yapacaksın. Sana bisiklet sürmeği öğreteceğim."

"Ne? Ciddi misin?"

"Hem de nasıl. Çok eğleneceksin." Bisikleti dışarı çıkarmış sürebilmesi için uygun bir yere getirmiştim.

"Ben yapamam, Eldem. Gerçekten. Üzerinde durabilmem imkansız gibi." Demesiyle kendim bisiklete binip bir tur attıktan sonra yanına dönmüştüm.

"Bak o kadar da zor değil." Arıkan hâlâ tedirgindi. "Ben tutacağım seni merak etme."

"Tamam, deneyeyim." Yavaşca bisikletin üzerine oturmuştu.

"Şimdi pedalın üstüne bas. Afferin." Bir süre benim yardımımla sürmüş alıştıktan sonra artık tek başına sürmeye başlamıştı. Bir kaç kere düşmüştü tabii ve her düştüğünde kahkaha atıyordu. Onu bu kadar mutlu görmek beni de mutlu ediyordu.

"Çok eğlenceli gerçekten. Bir gün ikimiz beraber süreriz."

"Tabii ki süreceğiz. Sana öğreteceğim çok ca güzel şeyler var."

"Yoruldum ama ya. Dinlenelim biraz, Eldem."

"Tamam. Hadi gel içeriye geçelim. Bir şeyler içeriz hem."

Bol kahkahalı bir bisiklet macerasından sonra yorulduğumuz için beraber içeriye doğru yürüyorduk. Ama Arıkan aniden durmuştu. Ona döndüğümde donuk bir şekilde önüne bakıyordu. Aniden acıyla bağırarak başını tutmuş sonra da dizlerinin üstüne çökmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MALİKÂNE (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin