Bölüm 6

0 0 0
                                    

Arif artık Cemre'nin sınıfına geçmişti. İlk ders Kumarbaz Nazlı'nın dersiydi. Nazlı Cemre'nin yanında birinin oturduğunu gördü ve dedi: "Galiba sınıfımıza yeni bir öğrenci gelmiş."

Arif ayağa kalktı ve dedi: "Hayır, hocam, ben bir aydır bu okuldayım. Sadece sınıfımı değiştirdim."

Nazlı dedi: "Anladım, çocuğum, oturabilirsin."

Arif yerine oturdu. Arif ve Cemre arka sırada oturup sohbet ediyordular. Cemre artık derste kendini yalnız hissetmiyordu. Çünkü yeni bir arkadaş bulmuştu kendine. Ders bittikten sonra herkes tenefüse çıktı. Arif sınıftan Cemre'yle beraber çıktı. Cemre Arif'e dedi: "Ben yemekhaneye gidiyorum. Sen de geliyor musun?"

Arif: "Hayır, Cemre. Sen git."

Cemre yemekhaneye gitti. Nazlı hoca Arif'i yanına çağırdı. Arif koşarak Nazlı hocanın yanına geldi. Nazlı hoca dedi: "Yakışıklı, senin adın ne?"

Arif dedi: "Benim adım Arif, hocam."

Nazlı cebinden beş papel çıkarıp Arif'e verdi: "Al bu parayı, git bana bir tane sigara al yemekhaneden."

Arif: "Yemekhanede sigara mı satıyorlar?"

Kumarbaz Nazlı: "Nazlı hocanın yolladığını söyle. Sana sigara verecekler."

Arif hemen koşarak yemekhaneye gitti ve sigara aldı. Cemre de Arif'i izliyordu. Arif aldığı sigarayı Nazlı hocaya getirdi. Nazlı hoca Arif'in kafasını okşadı: "Aferin sana, yakışıklı."

Nazlı hoca öğretmenler odasına girdi. Arif yemekhaneye Cemre'nin yanına gitti. Cemre'nin yanında oturdu. Cemre dedi: "Bakıyorum Nazlı hocanın ayakçılığını yapmaya başlamışsın."

Arif: "Kıskandın mı yoksa?"

Cemre: "Yok be. Seni mi kıskanacağım?"

Arif: "Bilmem. Ben olsam kıskanırdım."

Cemre: "Gel sonraki derslere girmeyelim."

Arif dedi: "Dersi ekmek mi istiyorsun?"

Cemre: "Evet! Okuldan uzaklaşalım."

Arif: "Bu delilik!"

Cemre: "Evet, delilik! İşte bu yüzden yapalım!"

Cemre Arif'in kolundan tutup çekiştire-çekiştire onu okuldan çıkardı. Beraber parka doğru gittiler.

Cemre ve Arif parka geldiklerinde Cemre Arif'e dedi: "Sigaran var mı?"

Arif: "Var. Hem de bir paket."

Cemre: "Bana versene."

Arif cebindeki bir paket sigarayı çıkarıp Cemre'ye verdi. Cemre sigarayı aldıktan sonra koşmaya başladı. Arif bağırdı: "Hey! Ne yapıyorsun?! Geri ver!"

Arif Cemre'nin arkasından koşmaya başladı. Sonunda Cemre'yi yakaladı. Cemre'ye dedi: "Bak, seni yakaladım."

Cemre: "Neyle cezalandıracaksın beni, babacık?"

Arif: "Pisleşme. Ceza falan yok."

Cemre Arif'in yanağından öptü. Arif kıpkırmızı oldu. Arif bağırdı: "Bunu neden yaptın?!"

Cemre: "Bilmem. Belki hoşuna gider diye düşündüm."

Arif: "İyi, güzel, hoş eğleniyoruz da her gece yatakhanede tek başıma uyumaktan nefret ediyorum."

Cemre: "Ben senle uyurdum."

Arif rahatsız olmaya başladı: "Bu kadar eğlence yeter. Konu başka yerlere gitmeden okula gidelim hemen."

Okulun ÇöküşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin