-Volgende dag-
Pov Koen:
Het is maandagochtend en ik heb vandaag de taak gekregen allen kinderen even uit bed te trommelen, zo gezegd zo gedaan zou je zeggen, maar hier in huis is dat nog niet zo makkelijk. Bij die 2 kleine, is het niet zo een probleem, hun hebben nog wel zin in school, maar Max en Bo is echt dramatisch en het ergste is nog, als ze te laat komen geven ze degene die iedereen wakker moet maken de schuld. Ik begin bij Melle, ik doe zijn deur open en zie hem nog vredig slapen, ik ga op zijn bed zitten. "He maatje, word je wakker je moet zo meteen naar de opvang" Rustig word hij wakker en na een tijdje breng ik hem vast naar beneden, dan loop ik door naar Lauren. Ik doe haar deur open en ook zij ligt nog te slapen en ook haar breng ik naar beneden. Nu naar die 2 pubers, ik begin maar bij Bo want dat is nog de moeilijkste. Meestal maak ik Max en Bo ook niet zo wakker dan die andere 2, ik bedoel daar zijn ze wel iets te oud voor. Ik loop naar Bo haar kamer en schud haar een beetje wakker "ewa Bootje, hup nest uit over anderhalf uur moet je weg" Ze word wakker en kijkt op, "Ewa DNP, ik kom eraan ga eerst die junkie maar wakker maken" Ik moet lachen en loop door de tussendeur naar Max zijn kamer, die tot mijn verbazing al wakker is en aan zijn bureau zit. "Wtf doe jij al wakker?" vraag ik verbaasd, "oja, ik had mijn huiswerk nog niet af en dan zou ik moeten nablijven dus vandaar" Antwoord hij. Ik schud lachend mijn hoofd en loop naar beneden waar iedereen al zit te ontbijten.
Wanneer iedereen zijn ontbijt op heeft, ook Bo en Max. Gaan ik, de jongens en Rox weg om op te nemen en gaan de vrouwen werken. Die nemen ook Lauren en Melle mee om die af te zetten op school. Vandaag doet Roxy mee in onze video, het gaat grappig worden denk ik.
Pov Max:
Ik en Bo zijn nog als enige thuis, we moeten over een half uur aanfietsen naar school, we kijken samen een serie en dan zegt Bo uit het niets: "We kunnen ook gewoon spijbelen vandaag, ik bedoel boeie" Ik kijk haar aan, "Vrijdag word je ook al ziekgemeld zodat je een dag eerder naar Eindhoven kan om carnaval te vieren" Zeg ik, te haalt haar schouders op, "Wat kan mij het schelen, ik doe toch niks op school" Ik knik, "Je hebt gelijk, zullen we Rutger bellen of hij iets met ons wilt doen?" Ze knikt enthousiast en ik pak mijn telefoon om Rutger te bellen:
R: "hee maatje, Wat is er?"
M: "hee, ja Bo en ik gaan spijbelen vandaag, heb je zin om iets met ons te doen?"
R: "Zozo, baddies, uhm ja hoor we kunnen bij mij in de studio wel een 1 hour challenge opnemen?"
M: "Ja hoor, dan moet je ons wel komen ophalen"
R: "ja is prima, ik ben er om 12:00"
M: "Jo, tot straks"
Ik hang op, hoppatee. "En?" vraagt Bo als ze terug komt van de wc, "Ja! we gaan een 1 hour challenge opnemen!" Zeg ik, Bo knikt enthousiast "Hoelaat komt hij ons ophalen?" Ik kijk naar de klok, "Om 12:00, dus we hebben nog 3 en een half uur" Ze knikt, "Oke, dan ga ik even Netflix kijken op me bed" Ik knik en ze loopt naar boven. Ik loop naar de keuken en maak wat te eten, ik had net al gegeten maar ik had nog honger dus waarom niet.
Pov Roxy:
het is 11.00 en we zijn begonnen met opnemen, we doen een foto challenge, we beginnen met de feest foto. Deze maken we op kantoor, hierna gaan we naar Rutger voor de nieuwe bankzitter en onderweg halen we paling voor de foto met eten. Ik zit in een team met Roel en Koen, super gezellig.
Ik krijg een snap van Bo, hoort zij niet in de les te zitten? ik open de snap en stuur een snap terug met: "hoor jij niet in de les te zitten?" 1 minuutje later krijg ik een snap terug met het antwoord: "Nee hoor, ik heb pauze" ach ja, het zal wel het is ook niet echt mijn zaak.
--
Wat een baddies zijn Max en Bo he?
OMG GUYS ME BRILLETJE IS BINNEN MAAR HIJ IS WEL EEN BEETJE TE GROOT VOOR MEN HOOFD HIHIHIHI
KUSJESSS
JE LEEST
De dochter van Robbie 2.0 - Ft. Bankzitters
FanfictionJaja guys, deel 2! Mocht je deel 1 nog niet hebben gelezen ga dan even naar mijn account naar het boek 'De dochter van Robbie' Iedereen is weer een jaartje ouder geworden, er zijn wat kinderen geboren! Die drukte is gezellig, maar niet altijd voor i...