'Wilde nacht gehad DNP?'

227 6 5
                                    

18.00 ze zitten aan tafel friet te eten. 

Pov Matthy:

We zitten met zijn allen te eten en wat te kletsen, of nou ja vooral Jamie, Rob en Bo zijn hun carnavals verhalen aan het vertellen aangezien daar altijd wel veel gebeurd. Tussendoor kletsen we nog wat over andere dingen en al snel heeft iedereen zijn eten op. Iedereen helpt mee afruimen en daarna gaat iedereen weer zijn of haar eigen gang. Ik regel nog wat voor vrijdag als we naar de Efteling ga, zoals wie er rijd, boodschappen die nog gedaan moeten worden en dat soort zaken. het duurt niet lang of ik ben al klaar. Ik zie dat Youri, Max en Bo aan het voetballen zijn in de tuin dus ik besluit te joinen. "Nog een extra speler nodig?" vraag ik als ik naar het veldje toeloop, "Ja Matt, alsjeblief, ik ben helemaal in mijn eentje" Zegt Bo, "Vooruit dan" Zeg ik terwijl ik aan haar kant kom staan.

Na ongeveer 3 kwartier voetballen hebben we er alle 4 genoeg van. Het is dan ook 19.45 en het is al aardig donker aangezien het natuurlijk winter is. Ik heb echt enorm veel zin in de zomer, dan gaan we weer met zijn allen op vakantie en dan word het kind van Maud en Stijn geboren. Maar eerst nog maar een paar maanden werken en de kinderen naar school brengen. We zitten nu met zijn 6en op de bank, ik, Max, Youri, Bo, Koen en Jamie de rest is allemaal al weer ergens anders heen. 

Pov Melle:

Ik zit op mijn kamer met mijn lego te spelen, ik kan nog geen klok lezen maar van mama moet ik altijd naar bed om 19:15 als het school is, maar nu niet want nu is het vakantie. Ik wil naar beneden maar er zit een traphekje voor de trap omdat ik zogenaamd 'te jong en te klein' ben om alleen van de trap af te mogen lopen, wat een onzin. Ik roep mama en ze komt er meteen aan, "Ikke naar beneden" Zeg ik en ze tilt me op en we lopen van de trap af, als we beneden zijn zet ze me neer en ren ik naar de kamer waar ik op Koen spring "Aanvalleeenn!" Roep ik hard, iedereen moet lachen, dus daarom ik ook. Vrijdag gaan we naar de efteling, dan kan ik lekker naar het sprookjesbos toe!

-Volgende dag-

Pov Youri:

Ik word wakker en ik zie dat Bo nog op mijn borst ligt te slapen, schattig. Ik pak mijn telefoon en beantwoord wat snaps terwijl ik met mijn hand door Bo's haar ga. Na ongeveer een kwartiertje hoor ik haar wakker worden en voel ik haar hoofd bewegen, haar mooie blauwe ogen kijken mij schattig aan, "Goeiemorgen prinsesje" zeg ik en ze glimlacht, "Goeiemorgen schatje" Zegt ze terug en ze geeft me een kus op mijn mond, "zullen we ons gaan klaarmaken?" Vraagt ze terwijl ze weer terug op mijn borst is gaan liggen, Ik knik "Ja is goed, begin jij maar vast, jij bent waarschijnlijk wel iets langer bezig dan mij namelijk. Ze knikt en staat op, "Dan moet je wel helpen met mijn oufit" Ik knik en ze loopt naar haar kledingkast. Ik heb een Navy stüssy trui uitgekozen met een grijze spijkerbroek van de Zara volgens mij. Ze trekt de outfit aan en gaat aan haar bureau / make-up tafel zitten, op haar bureau staat een grote spiegel met lampen er omheen, de lampen zet ze aan en ze begint met haar make-up.

Het is ongeveer een kwartier later en ze is nu klaar met haar make-up ze gaat beginnen met haar haar, dus ik besluit dat het ook maar tijd is om uit bed te gaan. Ik trek mijn grijze RL trui aan en doe daaronder een licht blauwe spijkerbroek, ik haal mijn hand een keer door mijn haar, spuit een luchtje op en ben op het tandenpoetsen na klaar. Bo daarintegen, is een hele 'Slickback' ofzo aan het maken en is nog steeds niet klaar. Na 5 minuten lukt het eindelijk, ze doet haar sieraden om en dan is zij ook klaar, we poetsen samen onze tanden en lopen dan naar beneden.

Pov Charlotte:

Het is 11.00, bijna iedereen is beneden, op Rob en Koen na, Robbie zal nog wel een lichte kater hebben en Koen slaapt altijd lang, Milo, Youri en Bo zijn aan het ontbijten aan de keukentafel en de rest is televisie aan het kijken. Youri en Jamie hebben net afgesproken, dat Jamie hem om 13:00 naar huis brengt, het is namelijk ook iets van 1,5 uur rijden. Vandaag gaan we niet veel doen, om 12.00 komen Stijn en Maud even langs en daarna niks meer of de jongens moeten nog een video opnemen maar dat verwacht ik niet. Morgen gaan we naar de Efteling en ik denk dat iedereen daarvoor een beetje wilt uitrusten. 

Na een tijdje (11.25) Komt Koen ook bijna kruipend beneden, "Wilde nacht gehad DNP?" Grapt Bo, Koen geeft haar een sarcastische lach terug, "Grappig" Iedereen moet lachen. "Maar even serieus Meneer orange, wat is er met jou gebeurd?" Koen grinnikt "Ja goeie vraag, ik denk dat ik een nachtmerrie heb gehad en dat ik heb gevochten ofzo?" Iedereen moet lachen.

--

hee guysssssss, hoe is het met jullie?

Zal ik een keer een deeltje in het Brabants schrijven? en dan dat Bo dan in Eindhoven is ofzo? 

Kusjes je favo Brabo

De dochter van Robbie 2.0 - Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu