Pov Jamie:
Het is vrijdagochtend, ik Rob en Bo hebben alle 3 onze spullen al in de auto staan zodat we zometeen meteen aan kunnen rijden, woensdag rijden we weer terug. Bo staat de popelen om te gaan, 3 kwart van haar vriendinnen woont in Eindhoven dus die gaat ze ook allemaal weer zien. We hebben afgesproken met der, dat zij gewoon haar eigen plan trekt en wij ook, we zien elkaar s'avonds toch wel weer thuis en ze is oud genoeg om zelf carnaval te vieren. We zitten nu nog even te ontbijten en als we dit op hebben vertrekken we naar Eindhoven, vanmiddag gaan we al meteen naar Stratumseind.
Het is even later en we zitten in de auto richting ons appartement in Eindhoven, Robbie, ik en Bo zijn nog regelmatig in Eindhoven aangezien we daar alle 3 zijn opgegroeid enzo. Bo ligt te slapen op de achterbank, dat is wel een goede voorbereiding voor dit weekend want ik denkt niet dat ze het nuchter gaat houden, en dat mag ook wel want ze is intussen ook al weer 16. We hebben toenstraks al even de plannen besproken, Bo gaat vandaag met een paar vriendinnen, morgen ook en zondag gaat ze 1 dagje met haar 'fiks' ofzo. Maandag en dinsdag gaat ze weer gewoon met haar vriendinnen. Robbie en ik gaan gewoon alle dagen met onze vrienden uit Eindhoven en we zien wel wanneer we Bo weer aantreffen, we hebben in ieder geval afgesproken dat we woensdag om 11.00 aanrijden, maar ik verwacht dat we haar wel een keer zien dit weekend en sowieso in de ochtend, denk ik. Ik ben wel benieuwd naar haar zogenaamde 'fiks' het enige wat wij mochten weten is dat hij 'Youri' heet, maar achternaam en adres, ho maar. Ik snap het ook wel, ik laat haar eerst zelf gewoon even uitzoeken wat ze van hem vindt.
Pov Milo:
Robbie, Jamie en Bo zijn al ongeveer een half uur weg en ook Max is intussen naar school vertrokken. Matt en Max hebben het nog even gehad over dat spijbelen en zoals we allemaal al dachten was het inderdaad Bo haar plan. We hebben besloten er geen woorden meer aan vuil te maken en het te laten zoals het is en vooral omdat we haar woensdag pas weer zien heeft het niet zoveel zin om er dan nog op terug te komen.
Ik heb het er met Bo over gehad en ze heeft belooft wat filmpjes en alles door te sturen, ze gaat zondag namelijk ook met haar fiks afspreken en stiekem hoop ik zijn hoofd ook ergens op te kunnen spotten, ze heeft namelijk al vaak genoeg zitten glimlachen naar haar telefoon.
Maar, ik denk dat ik wel moet wachten tot donderdag om alle juice te horen aangezien ik verwacht dat er 3 brakke mensen thuiskomen woensdag. Wij hebben dit weekend gewoon optredens en die laten we ook gewoon doorgaan, maar dan zonder Robbie. Hier in huis vieren alleen Rob, Jam en Bo carnaval, voor de rest helemaal niemand, buiten dat wij carnavals optredens geven.
Pov Robbie:
We zijn aangekomen bij ons appartement en zijn onze spullen aan het uitpakken, Bo is inmiddels ook wakker en is ook mee aan het helpen. Het is al 12.00 dus als we klaar zijn gaan we even lunchen en daarna klaarmaken en dan meteen lekker de stad in.
We hebben gelunched en zijn alle 3 klaar om de stad in te gaan, we spreken nog wat dingen met elkaar af, als er iets is of we elkaar nodig hebben en kwijt zijn en dan duurt het niet lang of Bo is al gevlogen. Ook Jamie en ik zijn nu onderweg naar Stratumseind en verwachten daar nog niet snel weg te gaan.
Pov Lauren:
Net zijn Robbie, Jamie en Bo weggegaan en daar ben ik best verdrietig over, want Bo doet altijd met mij spelen als ik me verveel en nu kan dat niet. Ze komen volgensmij uhmm, woensdag denk ik terug en daar heb ik zoveeell zin iinn!!! Ik hoefde vandaag lekker niet naar school want bij mij op de kleine school heb ik al 1 dag voor de vakantie vrij! Maar Max nog lekker niet!
"Papaaaaaaaaaa???" Roep ik terwijl ik naar papa toe ren, "Ja kleintje" zegt papa, en hij tilt me op, "He, ik ben helemaal niet klein" Zeg ik een beetje nep boos, "Sorry prinsesje van me" Zegt papa als hij me knuffelt, "Maar, wat is er nou?" Vraagt hij, "Zullen we samen iet doeenn?" Vraag ik, hij knikt "Ja heel eventjes en daarna ga ik een video opnemen" ik knik en steek me tong uit en papa doet het terug, waardoor ik een beetje moet giechelen.
--
Hee guyss, ik ben er weer!! Het gaat echt zwaar kut want school is pas net begonnen en ik heb nu alweer stress en shit, maar he that's life!
Hoe is het met jullie?
kusjes van mijj xx
JE LEEST
De dochter van Robbie 2.0 - Ft. Bankzitters
FanficJaja guys, deel 2! Mocht je deel 1 nog niet hebben gelezen ga dan even naar mijn account naar het boek 'De dochter van Robbie' Iedereen is weer een jaartje ouder geworden, er zijn wat kinderen geboren! Die drukte is gezellig, maar niet altijd voor i...