kusjes Sas en Martijn

211 6 6
                                    

15.00

Pov Robbie:

Ik heb net Jamie gebeld om de uitslag te vertellen en nu ga ik Bo halen zodat we het beneden even met zijn allen kunnen hebben over de pil, zodat we die beslissing meteen kunnen doorgeven aan de dokter. Ook daar heb ik het al even met Jamie over gehad, ze zei dat we moesten doen wat Bo wilde, dus als ze haar keuze heeft gemaakt geef ik dat ook meteen door aan haar. Alle kinderen zijn pas rond 16.00 thuis dus dat komt mooi uit. Lauren en Melle moeten worden opgehaald, maar dat hoeft ook pas rond die tijd. Ik kom bovenaan de trap en klop op Bo haar deur, ze geeft een goedkeurende geluid. Ik open de deur en zie haar aan haar bureau zitten en huiswerk maken. Arme, zo'n kutdag hebben en dan ook nog huiswerk moeten maken. "Hee meis, kom je even naar beneden we willen het even hebben over de pil?" ze knikt en staat op terwijl ze haar oortjes loskoppelt. 

We komen beneden aan en iedereen begroet elkaar we gaan aan de grote tafel zitten en Roel opent zijn laptop, waarop een mail te zien is die de arts heeft doorgestuurd: 

'Bo van de Graaf,

Vandaag heb ik (dokter van Hout) verschillende testjes op u gedaan. In de uitslag vertelde ik u, dat het misschien verstandig zou zijn om de pil te gaan slikken wegens de hevige menstruatieklachten. Ik heb hieronder de voor- en nadelen en de bijwerkingen uitgewerkt. 

zie bijlage'

We lezen allemaal de bijlage door en daarna klapt Roel de laptop weer dicht. "Oke jongens, als jullie eerst allemaal stuk voor stuk je mening geven doe ik dat daarna" zegt Bo na een lichte twijfel. "Oke Bo, ik zal mijn mening geven. Ik denk dat je het wel moet doen, omdat het je echt heel erg gaat helpen, ja er is een kans op een terugval in je depressie, maar je word er ook niet gelukkig van als je iedere maand een hel moet doorstaan." Ze knikt, dan doet Roelie zijn woordje: "Ik vind ook dat je het moet doen, je hebt anders zoveel last" Opnieuw geeft ze een knik, dan Milo: "Ik vind ook dat je het moet doen, je bent van de pijn af en je kunt heerljk neuken zonder condoom" Iedereen moet lachen. Ook de rest zegt dat ze het een goed idee vinden, "Oke jongens, ik denk dat ik het doe" iedereen knikt, "We zijn trots op je" zegt Koen nog, ze geeft hem een glimlach en vertrekt naar boven. 

Pov Youri:

Ik kom thuis van school, ik mis Bo. Ik heb net met haar gebeld om het even te hebben over de uitslag van haar onderzoek. Ze heeft me net nog een keer gebeld om te vertellen dat ze heeft besloten om de pil te slikken. Ik ga morgen naar haar toe, dus pak vast wat spullen in aangezien ik daar de hele dag blijf. Ze vertelde ook dat ze binnenkort even een update gaat geven op haar tiktok, toen ze midden in haar depressie zat heeft ze dat gewoon kenbaar gemaakt aan haar fans en volgers en heeft ze hun helemaal meegenomen in haar leven, dus wil ze er nu geen taboe om heen hangen en net zo open zijn als de vorige keer. Ze gaat vanavond de tiktok plaatsen. Ik open mijn insta en ga naar haar account, ik bekijk wat foto's, ik heb echt geluk met mijn vriendin. 

Na een tijdje roept mijn moeder me voor het avondeten. Ik ben enigskind dus dat is lekker rustig. Mijn ouders weten al van Bo haar depressie en eetstoornis etc. toen ze haar daarna weer voor het eerst zagen zeiden ze dat ze altijd voor haar klaar zullen staan en ze van harte welkom is, daarna gaven ze Bo allebei een knuffel wat er enorm schattig uitzag. Mijn ouders zijn echt schatjes. Ik ga aan tafel zitten en schep wat eten op mijn bord. Mijn vader vraagt hoe mijn schooldag was zoals altijd en ik vertel erover. we beginnen aan het toetje en mijn moeder zegt ineens: "Hoe is het eigenlijk met Bo? ze had vandaag dat onderzoek toch?" ik kijk op de agenda die aan de muur hangt en zie dat mijn moeder dat in de agenda heeft geschreven, ik vertel over hoe het was gegaan en mijn moeder antwoorde terug met dat ze haar zometeen even een berichtje zal sturen. Na het eten vertek ik weer naar boven en ik begin ik aan mijn huiswerk. 

Pov Bo:

Ik lig op mijn bed, het is al 19.00 maar we hebben nog niet gegeten, dat komt omdat Max training moet geven aan de kleintjes en dat is van 18-19.00. Hij zal binnen nu en een kwartier thuis zijn. Ik open mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb van de moeder van youri:

Saskia: "Hee meisje, we hoorde  de uitslag van je onderzoek van Youri, heel veel sterkte en als er iets is staat de deur altijd open! Wij wensen jou veel sterkte toe en hopen jou zo snel mogelijk weer te zien, kusjes Sas en Martijn" 

Wat lief, ik smelt. Zijn ouders zijn super lief en zijn vanaf moment 1 enthousiast geweest dat ik met hun zoon ging. Ik besluit te reageren met:

U: "Hee! Heel erg lief, ik verwacht jullie komend weekend te zien en dan zal ik het verhaal in alle details vertellen! tot dan! kusjes Bo"

Ik klik mijn telefoon weer uit en staar naar het plafond. Ik denk na, over alles wat er is gebeurd de afgelopen 12 uur. Ze moeten weer beter op me gaan letten, maar ik was er toch vanaf? pff. 

--

He guys hoe gaat het met jullie?

Eerste 3 cijfers van het jaar zijn binnen:

4,7 - 2,4 - 3,3

Gaat super!

nou kusjes van je favo Brabo



De dochter van Robbie 2.0 - Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu