Pov Bo:
Het is 11.00, om 11.30 staat Youri voor de deur om te vertrekken, ik moet zeggen de kater is wel iets erger dan gisteren. Ik was afgelopen nacht om 3.30 thuis en sta me nu alweer klaar te maken voor een nieuwe dag carnavallen, vandaag ga ik als baseball speler. Ik ben de laatste dingen aan het doen aan mijn haar en ruim mijn kamer een beetje op aangezien deze een enorme bende is door het omkleden in de ochtend en avond. Ik neem nog een paracetamol tegen mijn kater en poets mijn tanden. Na aan half uurtje ben ik klaar en Youri kan dus ieder moment komen, ik open nog even mijn telefoon en wanneer ik Watsapp open lees ik de volgende appjes:
CDH famm✨
Raoul❤️: 'Veel plezier vandaag met Youri, Bootje! Gaat helemaal goed komen!❤️'
Miloot❤️: 'Ja! Veel plezier! en doe het veilig he!❤️😉'
Matthy❤️: 'Veel plezier!😘'
Koentje🧡: 'Veelplezier en bedankt me later maar voor de zoen-tips😘'
De rest heeft ook nog appjes gestuurd en ik moet een beetje lachen om de appjes van Milo en Koen, wat een sukkels zijn het ook. Ik zie dat ik ook nog een appje heb van Rut en men broers.
Bradda 🥷❤️: 'Ey zusje, veel plezier vandaag met Youri, als ie je iets aandoet pak k em, maak je geen zorgen. Ly <3'
Rut❤️: 'Hee meisje, succes vandaag! Maak hem verliefd tot over zijn oren❤️'
Stijntje konijntje❤️: 'Heej zusje, veel plezier, ik hoop dat ik zo snel mogelijk een leuke schoonbroer heb❤️'
Ik glimlach naar mijn telefoon en nadat ik alle appjes heb beantwoord klik ik hem uit, ik hoor de deurbel gaan en sprint half naar de deur. Ik doe de deur open en we begroeten elkaar met een knuffel, mijn ouders waren al weg dus ik trek de deur achter me dicht en we vertrekken naar Stratumseind.
Pov Raoul:
Het is rustig in huize Bankzitters, de afgelopen 3 dagen hebben de jongens en ik gewoon wat video's opgenomen, zowel voor ons eigen kanaal als voor Bankzitters en verder doen we gewoon wat spelletjes met de kinderen en gaat iedereen een beetje zijn eigen gang. Over 3 dagen komen de Brabanders terug en dan zal het wel gedaan zijn met de rust. Niet dat het irritant is hoe druk hun zijn, maar het als hun er bij zijn is er altijd leven in de brouwerij en gebeurd er altijd wat en dat is altijd leuk.
Vanmiddag komen Maud en Stijn even langs. Zij gaan vrijdag ook mee naar de Efteling, hebben we besloten. Melle en Milo zijn een potje aan het voetballen, Milo kan heel goed met kinderen, ookal zou je dat niet verwachten van Milo.
Pov Youri: {Even iets anders haha}
Ik ben met Bo op Stratum, ik heb het echt naar mijn zin en zij volgens mij ook, ik vind Bo echt leuk, ik krijg kriebels in mijn buik als ik haar zien en als ze me aanraakt begint het direct te tintelen, ik heb een meisje nog nooit zo leuk gevonden. Ik ben eigenlijk van plan haar vandaag te gaan vragen, we hebben al best lang fiks, dus dat mag wel een keertje. Ik denk dat ik het doe als we op een rustiger stukje zijn en het een beetje rustiger is, zodat we elkaar fatsoenlijk kunnen verstaan. Ze staat nu te praten met een vriendin van haar, als ze klaar is met praten kijkt ze me aan, wat is ze toch knap.
Na een tijdje (17.00) besluiten we om even op de markt iets te gaan eten. Dit is het moment, als we eten hebben, ga ik haar vragen. We zoeken een mooi plekje uit en gaan zitten, het duurt niet lang totdat de serveerster bij ons om het drinken op te nemen. We praten over van alles en nog wat, van de verhuizing van Eindhoven naar Rhoon tot vakantiebestemmingen, Bo heeft adhd, heel veel mensen vinden dat een afknapper, maar ik hou daar van. Gewoon lekker een verhaal vertellen zonder enige samenhang en gewoon van de hak op de tak springen. na een tijdje arriveert ook ons eten, mijn hart zit in mijn keel, nu is mijn moment om het te vragen. Het is donker, op de markt branden een paar zachte lichtjes en er staan rozen op tafel, ik pak Bo haar hand vast en zeg: "Lieve lieve Bo, we praten nu al bijna 2 maanden en ik hou het niet langer vol je aan te kijken zonder te weten dat je mijn vriendin bent, dus lieve Bo, wil je mijn meisje zijn?" Ze staart me lang aan en na een tijdje knikt ze, "Heel graag" Ik moet lachen en we geven elkaar een kus op de mond en een knuffel. Ik kan het eindelijk zeggen, ze is mijn vriendin. Ik hou van haar.
--
cute ofzo denk iikk
hihii
JE LEEST
De dochter van Robbie 2.0 - Ft. Bankzitters
FanfictionJaja guys, deel 2! Mocht je deel 1 nog niet hebben gelezen ga dan even naar mijn account naar het boek 'De dochter van Robbie' Iedereen is weer een jaartje ouder geworden, er zijn wat kinderen geboren! Die drukte is gezellig, maar niet altijd voor i...