12.00
Pov Bo:
Het is 12 uur, binnen nu en een paar minuten kan Rut aan de deur staan. Ik pak mijn schoenen en doe deze alvast aan. En ja hoor, ik had gelijk, na 2 minuten hoor ik de bel gaan, ik storm naar de deur en vlieg in Rutger zijn armen en hij knuffeld mij terug, ook Max komt nu aanlopen en geeft hem een knuffel. Niet veel later zitten we in de auto onderweg naar zijn studio. Het is niet zover rijden dus na ongeveer een kwartiertje zijn we er al.
We lopen naar binnen, Ik ga op de bank zitten die in de studio staat en Max komt langs mij zitten, Rutger zet wat dingen klaar voor de video en na een tijdje beginnen we met opnemen. We maken een liedje die gaat over het uitgaansleven en regels breken. Max en ik kunnen allebei niet echt zingen dus er gaat nogal wat autotune overheen, gelukkig.
Na een tijdje hoor ik de bel, ik kijk Rut verbaasd aan "Verwacht jij iemand?" Hij schud van nee en zegt: "Doe maar open, zal wel iets van een postbode ofzo zijn" Ik knik en loop naar de deur. Ik doe open en zie dan...
Pov Koen:
We staan bij Rutger aan de deur voor de foto, maar tot onze verbazing zien we dat niet Rut de deur open doet maar, BO!? "what the fuck doe jij hier Bo?" Zegt Roel terwijl hij zijn stem een beetje verheft, "Ja nou uhm.." Zegt ze een beetje twijfelend, Roel loopt door naar binnen waarna Roxy en ik volgen. Helemaal binnen zijn we alle 3 nog meer in shock want Max is er ook. Mij boeit het niet zoveel, en Rox volgens mij ook niet, ik bedoel ik spijbelde vroeger ook wel eens en ach voor een keertje. Maar Roel is er duidelijk niet van gediend en besluit Rob en Matt op te bellen, voordat hij dat doet geeft hij nog wel een flinke preek: "Luister, ik weet dat wij vroeger ook wel eens hebben gespijbeld en wij ook rare dingen deden, maar spijbelen en dan naar Rut gaan, terwijl jij Bo, vrijdag ook al vrij krijgt van je ouders. Dat kan ik niet door de vingers zien, ik had oprecht gehoopt dat jullie beter konden nadenken dan dit. Sorry jongens, maar ik kan niet anders dan jullie ouders bellen"
Roel was even naar de gang gelopen om te bellen, hij komt na een tijdje teruggelopen en zegt dat ze er vanavond wel over zouden praten. We maken de foto en geven de paling, we praten nog even, maar vertrekken al snel weer. Rob en Jamie zullen ook wel boos zijn. Hun geven veel om dat Bo goed haar best doet op school en vooral omdat ze vrijdag ook al vrij heeft. Ik weet niet of het Matt veel kan schelen, maar als Matt het niet doet geeft Roel nóg wel een gratis preek.
Pov Max:
Kut. We hadden het kunnen weten. Dat zal voor Bo sowieso wel een flinke preek worden, dat word sowieso dikke ruzie. Ik hoop dat mijn pa me een beetje gaat sparen. Roxy, Koen en Roel zijn net weg en wij hebben besloten ons liedje nog even af te maken en dan naar huis te gaan. Kijk, ik weet dat het niet aardig en eerlijk is, maar als me pa of iemand anders boos word op mij, ga ik denk ik wel zeggen dat het Bo haar idee was.
Het is 15.00 en we zitten in de auto terug naar huis, als we thuis zijn, zijn Bo en ik nogsteeds alleen thuis, iedereen is vandaag namelijk weg tot 17.00, dus dan kunnen we nog goede argumenten verzinnen voor de ruzie / discussie van straks.
We zijn thuis en Rut is al weg. Bo is alweer naar boven gevlucht om een serie te kijken, volgens mij vind ze het echt zwaar kut dat der ouders nu weer boos op haar zijn. Toen ze in haar depressie zat, was dit precies haar ritme, iedere week wel een keer spijbelen en als Jamie en Rob dan weer een telefoontje kregen, dikke ruzie.
Pov Jamie:
Het is 16.00, ik moet nog een half uurtje werken en dan nog een half uur naar huis rijden, Rob belde net dat Max en Bo met zijn tweeën hebben lopen spijbelen, hij klonk niet blij en dat ben ik ook zeker niet, vrijdag gaan ik Rob en Bo naar Eindhoven om carnaval te vieren, we hebben wel besloten dat gewoon door te laten gaan, omdat we dat een te erge straf vinden, om het niet door te laten gaan, maar we moeten nog wel een andere straf bedenken. Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd wat ze zelf vind van wat ze heeft gedaan, ik verwacht dat het Bo haar idee was, want ik vind het geen Max-plannetje.
--
Echt n kutdeel sorry girlyss
morgen geen deel soreeyyy
xx
JE LEEST
De dochter van Robbie 2.0 - Ft. Bankzitters
FanfictionJaja guys, deel 2! Mocht je deel 1 nog niet hebben gelezen ga dan even naar mijn account naar het boek 'De dochter van Robbie' Iedereen is weer een jaartje ouder geworden, er zijn wat kinderen geboren! Die drukte is gezellig, maar niet altijd voor i...