Brakdag

256 8 8
                                    

Pov Bo:

Het is een uurtje later en ik ben nog maar de enige die over is. Iedereen is naar bed gegaan, wat begrijpelijk is want het is al 1.30, maar ik nog niet ik ben echt een nachtmens en daarbij wil ik Max gewoon heel graag dronken thuis zien komen. Iedereen hier in huis vindt het maar raar dat ik zoveel doe s'nachts, men pa is zelf een keer boos geworden omdat hij het onzin vond dat ik zo lang opblijf, maar mijn moeder zij tegen hem dat ik dat maar mooi zelf moest bepalen zolang ik de dag erna maar niet moeilijk doe. Om mezelf te vermaken kijk ik gewoon Netflix, maar eerlijk gezegd hoop ik toch dat Max binnen een half uurtje al wel thuis is want ik begin een beetje in te kakken.

2.00-

Het is 2 uur s'nachts en ik hoor een deur opengaan, eindelijk de zatlap is thuis. "He ZuSjE" Zegt Max, hij is echt heel dronken, "Hee weirdo, kom naar boven je moet slapen" Zeg ik tegen hem in de hoop dat ie meeloopt, "OkE" we lopen naar boven en vallen ondertussen nog een keer bijna van de trap af, maar ik weet dat nog net te voorkomen gelukkig. Na een tijdje ligt Max goed en wel in zijn bed en ga ik ook maar lekker slapen. 

-Volgende dag-

Pov Milo:

Het is zondagochtend, ookwel brakdag genoemd hier in CDH. Vandaag is Max brak van zijn uitgaansavond. Het is 11.00 en hij ligt als enige nog in zijn bed. Bo had ons verteld dat ze gister nog beneden was toen hij thuiskwam en dat hij echt zwaar dronken was, halve gek. Hier in huis zijn alle kinderen, of nou ja de 16+'ers al redelijk vroeg begonnen met alcohol drinken, maar dat kan ook niet echt anders als je zulke vaders hebt. Volgende week (ik weet dat dit niet klopt met de datum maar fuck dat) is het carnaval en dan gaan Robbie, Jamie en Bo voor 5 dagen terug naar Eindhoven om daar carnaval te vieren. Dat doen ze ieder jaar. 

16.00-

We zitten met zijn allen aan tafel een spelletje te spelen, monopoly. Over ongeveer anderhalf uur gaan we eten en daar kan ik niet op wachten. Ik heb honger als een paard. Morgen als iedereen terug is van school en werk komt Stijn met zijn vriendin eten, dat doen ze iedere week 1x en dat vindt iedereen erg fijn, want het veranderde natuurlijk voor iedereen toen hij uit huis ging.

Pov Roxy:

We zitten aan het avondeten, we eten hutspot. Bo en Melle kunnen hier echt van kotsen, maar ik vind dit echt heerlijk. Vanmiddag, toen we het over het eten kregen ontstond er een kleine discussie, aangezien Bo haar mond wel open durft te trekken en Melle nog niet deed Bo dat even extra zodat ze ook voor Melle kon praten. Uiteindelijk heeft ze wel haar zin gekregen, hun krijgen nu gewoon een broodje. Ik ga morgen een video opnemen met de jongens, Koen en ik hebben namelijk bekend gemaakt dat we een relatie hebben en daarom gaan we de video maken: "Is Roxy Dekker klaar voor een Bankzitter" ik heb er echt enorm veel zin in. 

Na het eten bespreken we nog even wie, wat aankomende week gaat doen. Dit doen we altijd op zondagavond en we schrijven dat op zodat we tijdens de week niet voor verassingen komen te staan. Dat betekend niet dat je gewoon last minute iets kan afspreken, maar grote vergaderingen afspraken of werktijden zijn wel handig. Max en Bo werken allebei bij hetzelfde restaurantje in de buurt, Max helpt in de keuken en Bo doet bediening. Ze hebben niet altijd dezelfde tijden maar vaak wel en dan gaan we met zijn allen even langs om een hapje te eten. 

20.00

Pov Lieke:

Iedereen is zijn eigen ding aan het doen en ik zit met Koen, Roel en Jamie op de bank. We kijken een serie. Ik kijk op de klok en zie dat het tijd is voor Melle om naar bed te gaan aangezien hij morgen weer naar de peutergroep moet. Ik sta op en ga hem zoeken, want dat is nogal een opgave hier in huis. Uiteindelijk vind ik hem achter in de tuin bij zijn skelter. 

Niet veel later en hij ligt op bed, bedtijden hier in huis waren in het begin wel moeilijk, want Melle en Lauren schelen maar 1 jaar, maar wat doe je dan met de bedtijden. Uiteindelijk hebben we besloten dat Lauren 15 minuutjes later gaat dan Melle, zo blijft het een beetje eerlijk. 

--

Ik weet niet wat ik hier van vind. Maar, maakt niet uit, geloof me guys het wordt leuker en beter!!!!

IK HEB BANKZITTERS BRILLETJE BESTELD EN HIJ KOMT MORGEN BINNEN!!!

De dochter van Robbie 2.0 - Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu