Pov Bo:
Ik word wakker met een beetje koppijn, gelukkig was ik wel zo verstandig om gisteravond nog niet zoveel te drinken omdat ik nog meerdere dagen moet overleven, wat trouwens geen straf is. Vandaag ga ik nog met mijn vriendinnen en morgen ga ik met Youri. We appen al heel lang en hebben wel al meerdere keren face to face afgesproken, maar dit is het eerste echte ding dat we samen gaan doen. Ik heb ook besloten om tegen iedereen alleen zijn voornaam te zeggen en niet te veel erover te zeggen, ik wil eerst samen met hem uitvinden wat we willen en zijn van elkaar.
Ik kijk op mijn wekker 9.30, ik heb om 11.00 afgesproken met mijn vriendinnen voor ons appartement. Ik kijk in mijn koffer, ik heb 3 outfits meegenomen gisteren was ik als goldigger, ik denk dat ik dat vandaag weer doe en dan morgen weer iets anders. Ik trek de outfit nog niet aan, ik ga nu gewoon in mijn joggingsbroek naar de woonkamer om te ontbijten. Terwijl ik mijn eten opeet, antwoord ik op wat snaps en kijk een beetje tiktok en als ik mijn eten op heb ga ik me klaarmaken.
Pov Koen:
Het is 10.00 en ik word wakker, het is een stuk rustiger in huis nu Jamie, Rob en Bo wegzijn, Bo en Rob zijn namelijk met afstand de drukste. Opzich kan Bo er niks aandoen aangezien de adhd heeft (Ik weet dat adhd niet alleen druk zijn is schatjes<3) en Rob, ja ik denk dat het ook wel een beetje in het Brabantse bloed zit. Ik stap uit mijn bed en loop naar beneden en daar zie ik Melle en Milo al aan de tafel zitten, ze zijn samen een spelletje aan het doen, het ziet er heel schattig uit. Ik ben blij om te zien dat de 4 kinderen goed klikken samen, Bo had het op het begin nog best moeilijk toen er ineens 2 kinderen bij kwamen, wat ik volledig snap aangezien ze nog half in haar depressie zat, gelukkig is het helemaal goed gekomen en zijn ze allemaal best vrienden, ook Stijn heeft een goede band met Melle en Lauren, ookal ziet hij ze niet zo vaak als Max en Bo dat doen, Net nadat Melle was geboren is Stijn verhuisd, maar hij is er iedere week minimaal 1x en meestal meerdere keren.
Pov Lieke:
We zitten met zijn allen te ontbijten, het is 11.00 we hebben net even gefacetimed met de Carnavallers, aangezien Melle hun miste en zitten nu gewoon met elkaar te kletsen. We bespreken een beetje wat we gaan doen en wat de plannen zijn voor de rest van de vakantie. We hebben al besloten dat we vrijdag naar de Efteling gaan, omdat Bo, Jamie en Rob dan terug zijn en we dus nog iets met zijn allen kunnen doen, dan gaan Stijn en Maud ook mee.
Na het eten ruimen ik en Rox de tafel af en de rest gaat weer zijn gang, Max en Melle zijn buiten aan het voetballen, Lauren en Matthy zijn een spelletje aan het spelen en de rest is aan het gamen of een video opnemen/editten. Als Roxy en ik klaar zijn gaan we aan tafel zitten en bestellen we de tickets voor de Efteling.
Pov Robbie:
Het is 11.30 ik en Jamie zijn op Stratum bij Villa Fiesta en ik kreeg net een appje van Bo dat ze bij Oud Eindhoven zit (Ja dit heet serieus zo hier ga ik altijd heen voor en na PSV). We hebben vanmorgen wat dingen met Bo afgesproken voor de komende dagen en vooral voor morgen als ze met Youri gaat Carnavallen, of ja, vooral dat ze niks moet doen wat ze niet wil. Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft, want dat verdiend ze wel na alles wat er is gebeurd.
--
Yesyess nieuw deel!!
Hoe is het met jullie?
xx Je favo Brabander
JE LEEST
De dochter van Robbie 2.0 - Ft. Bankzitters
FanfictionJaja guys, deel 2! Mocht je deel 1 nog niet hebben gelezen ga dan even naar mijn account naar het boek 'De dochter van Robbie' Iedereen is weer een jaartje ouder geworden, er zijn wat kinderen geboren! Die drukte is gezellig, maar niet altijd voor i...