Life update

286 12 27
                                    

Pov Bo:

Het zijn de eerste maanden dat Stijn uit huis is en eerlijk gezegd heb ik het er best moeilijk mee, we waren toch maatjes en echt zwaar onafscheidelijk. Ook Max heeft het erg niet makkelijk mee, dus doen we wat vaker leuke, maar kleine dingetjes samen. De afgelopen tijd is er veel veranderd. We hebben er namelijk 2 nieuwe kindertjes erbij in CDH. Lauren en Melle, in het begin met lauren was het al erg wennen, maar het duurde niet lang totdat ik weer helemaal mijn draai had gevonden. Toen Melle kwam, vond ik het allemaal iets lastiger. Ik hoef geen aandacht ofzo, maar even was ik bang dat iedereen zou vergeten hoe slecht het met me ging, maar gelukkig gebeurde dat niet en kon ik het al snel ook goed vinden met Melle. Wel vind ik het soms echt super druk hier in huis en mijn ADHD wil dit nog niet altijd accepteren en word dan helemaal gek, maar gelukkig helpt mijn psycholoog hier ook bij. Ja, de psycholoog, ik ben namelijk zelf heel erg bang om terug te vallen en de psycholoog helpt me daarmee en het helpt heel erg.

Ook is de vriendin van Stijn (Maud) zwanger, ik ben echt heel blij voor ze en ook voor mezelf trouwens, I mean ik word tante halloooo. Het is nu zaterdag 24 februari, het kindje is 24 augustus uitgerekend maar ik kan echt niet meer wachten. Ik zit trouwens ook in 5VWO het is echt crazy hoe ik 3 en 4 VWO heb overleefd aangezien ik in die jaren een depressie had, maar het is gelukt en ik denk mede dankzij mijn mentoren. 

Het is 17.00 over 1 uurtje gaan we eten, eten is voor mij geen probleem meer, ik heb even de tijd nodig gehad om mezelf hierin terug te vinden, maar het is godzijdank gelukt. Ik lig nu samen met Max op zijn bed. Toen Stijn ging verhuizen heb ik zijn kamer gekoloniseerd en dat betekent dat er nu dus een deur tussen mijn kamer en die van Max zit. Lauren slaapt in mijn kamer en Melle slaapt op een kamer die eerder gewoon een rommelhok was, maar nu helemaal is opgeknapt.

Pov Raoul:

Ik sta te koken, iedereen is zijn eigen ding aan het doen. Ik maak boontjes met aardappelen en slavinken, dat is bij iedereen wel favoriet. Morgen gaan de jongens en ik de 1 miljoen special video opnemen, omdat we vorige week de 1 miljoen abonnees hebben gehaald. Maandag hoeven de kinderen pas weer naar school en hoeven wij uiteraard pas weer te werken. Als het goed is, komt Stijn maandag avond nog even met zijn vriendin. Er is wel een hele hoop veranderd nadat hij uit huis is, maar iedereen heeft gelukkig zijn draai weer gevonden. 

Het eten is klaar dus ik roep iedereen naar beneden en binnen no-time zit de tafel vol. Tijdens het eten kletsen we wat, "Dus wat zijn jullie plannen voor vanavond nog?" Vraag ik wanneer het een beetje stilvalt, "Ik ga vanavond uit met wat maten" Zegt Max, "JUNKK!" Roept Bo hard, iedereen moet lachen, "Papa wat is een junk?" Vraagt Melle aan mij, ik moet lachen "Dat leg ik jou nog wel een andere keer uit maatje" Zeg ik terwijl ik hem een aai over zijn bol geef. 

Na het eten zet iedereen zijn bord op het aanrecht en zijn ze allemaal weer gevlogen. 

Pov Matthy:

Ik zit samen met Koen en Bo op de bank Outer Banks te kijken, dit kijken wij altijd samen met zijn drieën, na een tijdje komt Max helemaal klaargemaakt beneden, "Zozo, mijn bradda gaat achter die meisjes aan" Zegt Bo als ze hem door de deur ziet komen, Max moet lachen en zegt: "Jazeker, ik ga op pad voor jou he, voor een leuke schoonzus om vriendinnen mee te worden" Bo moet nu ook lachen "zolang het ook maar geen junk is vind ik alles prima" Koen en ik kijken elkaar aan het schieten in de lach. Max zegt iedereen gedag en gaat de deur uit. Jezus, wat is het de laatste 2 jaar snel gegaan met alles. 

We zijn intussen 4 afleveringen verder en mijn ogen beginnen toch een beetje dicht te vallen, "ey boy en girl, ik ga slapen, ik zie jullie morgen wel weer, de groeten" Zeg ik en ik loop naar boven. Ik poets mijn tanden, kleed me uit en ga in bed liggen, ik kijk nog even tiktok maar voel mijn ogen al zwaar worden dus leg mijn telefoon weg en niet veel later zit ik in dromeland.

--

Voor mijn doen, best een lang deel! Dit wil ik dit verhaal sowieso meer gaan doen want die korte delen zijn echt 3x niks. Wat vinden we van dit nieuwe boek? zijn we enthousiast?

Oja, I need ideeën (want Femke had er geen) dus als je die hebt laat ze vooral achter!

kusjess!

De dochter van Robbie 2.0 - Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu