Merhaba! Ben Gülsu, Gülsu Coşgunsel. Beni YIKIK MASKELER kurgusundan yada DELİ DEĞİL HASTA kurgusundan büyük ihtimal tanıyorsunuzdur.
Evet, ilk başlarda sizinle yabancıydık fakat artık sizleri tanımaya sizlerde beni tanımaya başladınız.
Yazdığım kurguları seviyormusunuz bilmiyorum ama ben yazdığım kurgularından epey dışa çıkıp TEXTİNG bir kurgu yazmaya çalıştım.
Umarım başarılı olmuşumdur...
Başarılı olursam eğer yorumlara yazar mısınız?
Her neyse artık size kurguyla ilgili fikirler verme zamanı geldi.
'GEÇMİŞ Mİ GELECEK' KURGUSUNUN KONUSU NE?
Konusu: Liseli kızımızın yalnızlıklıktan ve sıkıntıdan rastgele bir numaraya yazmasıyla başlar. Numaranın sahibi ise bir başkomiserindir. Başkomiser kızın yazdıklarını anlamsız sansada kızın bir yabancıya içinin dökmesinin gerek olduğunu en azından kızın buna ihtiyacı olduğunu anlar. Liseli kızımız yazdığı kişinin bir başkomise olduğunu bilmeden yazmaya devam eder. Ve bir gün okulda çıkan bir olay yüzünden başkomiserimiz kızımızın okuluna gelir...
KADIN KARAKTERİN İSMİ?
❝Ayperi Yıldız❞
19 yaşında ki Ayperi uzun bir süredir okuduğu okulda dışlandığı için yalnız ve asosyeldir.
Anne ismi= ❝Aygüneş Yıldız❞
Baba ismi= ❝Ahmet Yıldız❞
ERKEK KARAKTERİN İSMİ?
❝Polat Ayhan Aydın❞
28 yaşında ki Ayhan bir gün Ayperi adında ki bir kızın kendisine yazmasıyla birlikte ilk başta hoş karşılamayıp onu hor görsede ona ısındığını ve onunla konuşmaktan keyif aldığını anlar.
Anne ismi= ❝Makbule Aydın❞
Baba ismi= ❝Serdar Aydın❞
Kız kardeşinin adı= ❝Güneş Aydın❞
YAN KARAKTERLERİN İSMİ?
❝Aksa Vural❞
❝Alev Kıvılcım❞
❝Bengisu Akbulut❞
❝ Savaş Barış❞
❝ Gözde Yelin❞
❝Yavuz Alp Demir❞
❝Oğuz Kaya❞
ANA KARAKTERLERİN MODELLERİ?
Modelin gerçek ismi: Roger Nieva
Modelin gerçek ismi: Amara June
Gelecek bölüm görüşmek üzere Allah'a emanet olu kayısılarım!😉👍
Bilmeyenler için, kayısı benim en sevdiğim meyve.🍑
Tiktok= gulsucosgunsel
Wattpad= gulsunun
Beni yukarıda ki hesaplardan takip ederek her türlü duyurudan ilk senin haberin olur kayısım!🔥
Beni 2K yapsanıza ya...🙃
YIKIK MASKELER kurgusundan zaman buldukca burayada bölümler göndereceğim.😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ Mİ GELECEK (𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠)
Teen FictionUzun bir süredir okuduğu okulda asosyel olduğu için dışlanan Ayperi bir gece rastgele bir numaraya yazar. Nereden bilebilirdi ki rastegele yazdığı numaranın sahibi bir başkomiser? Ayperi: Konuyu değiştirme hızınıza hayran kaldım başkomiserim. Ayhan:...