❝KÜÇÜK BAŞKOMİSERİN BOYU KAÇ?❞

77 32 0
                                    

2 GÜN SONRA

Ayperi: Engellemedin ama mesajlarımada bakmıyorsun...

Ayperi: İki gün boyunca resmen 500 tane mesaj atmışım.

Ayperi: İnsan birine bile dönmezmi ya?

Ayperi: Seni o kadar çokmu kırdım?

Ayperi: İki gün önce ki gün ile birlikte tamı tamına üç gün geçti.

Ayperi: Biliyormusun bir erkek için ağlamaya değmez ama sen böyle yaptıkca gözlerim sulanıyor...

Ayperi: Kendimi zaten aciz hissediyorum sen böyle yaptıkca daha da aciz hissediyorum.

Ayperi: Acıtasyon yaptığımı düşünüyorsun büyük ihtimal ama öyle değil...

Ayperi: Duygularımı söylüyorum.

Ayperi: Tamam, koskocaman bir başkomiserin çoluk çocukla işi olmaz ama...

Ayperi: Neyse ya...

Ayperi: Sana yazmamın nedeni duygusal boşlukta olmamdı. Birisine yazarak kendimi anlatmak ve cevap vermesede rahatlamak istiyordum.

Ayperi: Yazdığım kişinin başkomiser olduğunu öğrendiğimde ise küçük bir kalp çarpıntısı yaşamıştım.

Ayperi: Başkomiser olduğun için nedensizce korkarak engellemek istemiştim,

Ayperi: Ama sende benimle konuşmaya başlayınca nasıl olduysa gülünç konuşmalara dönmeye başlamıştı.

Ayperi: İki gündür sizinle olan mesajlarımı okuyorum başkomiserim.

Ayperi: Gerçekten fazlasıyla kendimden utandım!

Ayperi: Eğer ihanet mevzusu falan olmasaydı büyük ihtimal aletinizin boyunu bile sorardım.

Ayperi: Kendime inanıyorum yaparım bunu.

Ayperi: Sahi aletinizin boyu kaç?

Ayhan: Çevrimiçi*

Ayhan: Son okuduğum cümle umarım Ayperi adlı kişinin mesaj sayfasından değildir!

Ayhan: Yukarıda kimin ismi yazdığına bakmaya korkuyorum!

Ayperi: Durdunuz durdunuz şimdimi çevrimiçi olasınız geldi başkomiserim?

Ayhan: AYPERİ!


GEÇMİŞ Mİ GELECEK (𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin