Ayperi: Ne yapmamı istiyorsun?
Ayperi: Ve bugün dışarı çıkamam.
Bilinmeyen numaranın artık kim olduğunu bildiğim için telefonuma numarasını kaydettim.
İstanbul beyefendisi: Aslında tek bir şey soracağım. Sorunun cevabı istediğim gibi çıkarsa isteğimi belirteceğim.
Ayperi: Tamam, sor.
İstanbul beyefendisi: Başkomiserle hala konuşuyormusun?
Ayperi: Evet?
Ayperi: Neden sordun?
İstanbul beyefendisi: Ona yarın akşam nerede olacağını sorabilir misin?
Yavuz'un başkomiserime sormamı istediği soruyu okuduktan sonra ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Bir yandan da Yavuz'un gerçekten uyuşturucu kullandığını ve sattığını emin olmuştum.
Stresle alt dudağımı ısırdım ve parmaklarım klavyenin üzerinde adeta titriyordu.
Umarım yanlış bir işe bulaşmam...
Ayperi: Yavuz, bana söylemek istediğin bir şey varmı?
İstanbul beyefendisi: Ne gibi?
Ayperi: Ayhan'a senden bahsettim ve seninle ilgili hiç bilmek istemediğim ama yanlışlıkla öğrendiğim şeyler anlattı.
Böylede açık sözlüyümdür.
İstanbul beyefendisi: Şimdi anlatamam ama anlatacağım...
Ayperi: Başkomiserin anlattıkları doğru yani?
Ayperi: Uyuşturucu kullanıyorsun ve kullandırıyorsun?
İstanbul beyefendisi: Hayır hayır!
İstanbul beyefendisi: Yani, evet...
İstanbul beyefendisi: Ayperi, ondan beni dinledin ama beni benden dinlemeni istiyorum.
İstanbul beyefendisi: Beni benden dinledikten sonra yargıla.
Ayperi: Uyuşturucu kullanmanın ne gibi bir açıklaması olabir Yavuz?!
İstanbul beyefendisi: Eğer bana yardım etmezsen hapise gireceğim. Ayperi, sana ihtiyacım var...
Ayperi: Uyuşturucumu satacağım?
İstanbul beyefendisi: Tabii ki de hayır! Seni bu işe asla bulaştırmayacağım!
Ayperi: Bu konuyla ilgili sana asla yardım etmem ama yinede soruyorum ne istiyorsun benden.
İstanbul beyefendisi: Bu konuda ismin bile geçmeyecek. Sana söz veriyorum.
İstanbul beyefendisi: Sadece başkomiserin ne planladığını öğren ve bana söyle.
Ayperi: İsteme benden bunu yapamam...
İstanbul beyefendisi: Senden başka kimse bana yardım edemez Ayperi! Sana yemin ediyorum yarından sonra hepsini bırakacağım. Ama eğer yarın yakalanırsam yıllarca hapis yatacağım...
Ayperi: Bugün sana başkomiseri anlatmasaydım onunla konuştuğumu bilmeyecektin! Bilmeseydin eğer ne yapacaktın?
İstanbul beyefendisi: Tamam Ayperi, senden hiç bir şey istemiyorum. Ben başımın çaresine bakarım. Yinede teşekkür ederim.
Ayperi: Yavuz,
İstanbul beyefendisi: Görüldü*
Ayperi sizce Yavuz'a yardım edip Ayhan'a ihanet eder mi?
Bol bol yorum yaparsanız mutlu olurum...
Yıldıza basmak o kadar da zor olmasa gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ Mİ GELECEK (𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠)
Novela JuvenilUzun bir süredir okuduğu okulda asosyel olduğu için dışlanan Ayperi bir gece rastgele bir numaraya yazar. Nereden bilebilirdi ki rastegele yazdığı numaranın sahibi bir başkomiser? Ayperi: Konuyu değiştirme hızınıza hayran kaldım başkomiserim. Ayhan:...