❝ÖZÜR DİLEMEDEN BARIŞMA❞

65 21 0
                                    

Ayperi: Ama bu numara Yavuz'a ait?

Ayperi: Yavuz'un telefonu nasıl sizin elinizde?

İstanbul beyefendisi: O günkü kavgadan sonra telefonunu düşürmüştü. Bende almıştım belki işe yarar bilgiler vardır diye. Telefonun bende olduğunu yoğun işlerimden dolayı unutarak incelemeyi unutmuştum.

İstanbul beyefendisi: Müsaitken açıp bakmak istedim ve ardı ardına gelen mesajlar dikkatimi çekti.

İstanbul beyefendisi: Asosyel diye kaydedilmişsin Alp'in telefonuna.

İstanbul beyefendisi: Anında mesajlar geldiği için üstteki mesajları ve alttaki mesajları okumam biraz zamanımı aldı.

İstanbul beyefendisi: Eğer ben olduğuma inanmıyorsan fotoğraf atabilirim?

Ayperi: Hayır...

Ayperi: Yani, gerek yok. Sonuçta koskocaman başkomiser kardeşi gibi gördüğü küçük bir kıza yalan söylemez...

İstanbul beyefendisi: Bacım dediğim için mi öyle dedin?

Ayperi: Benim küçük olduğumu söyleyip duruyorsunuz.

İstanbul beyefendisi: Her neyse,

İstanbul beyefendisi: Benim kadınlara davranış şeklim biraz değişik. Yani, kuzenime bile bacım derim. Seninle ilgili bir şey değil. Küçük olduğuna falan dem vurmadım.

İstanbul beyefendisi: Hemde sen küçük değilsin sadece bana göre küçüksün.

Ayperi: Ha işinize gelirse küçük değilsin işine gelmezse küçüksün öylemi?

İstanbul beyefendisi: Şuan benim sana trip atmam gerek senin bana değil.

İstanbul beyefendisi: Sen bu arada Alp'i ne diye kaydettin?

Ayperi: İstanbul beyefendisi?

İstanbul beyefendisi: İstanbul beyefendisi görmesek inanacağız?

İstanbul beyefendisi: Onun neresi İstanbul beyefendisi?

İstanbul beyefendisi: İstanbul beyefendisi kimlere denir biliyormusun?

İstanbul beyefendisi: Benim gibilere.

İstanbul beyefendisi: Yavuz'da bana asla benzemediği için bence o ismi sil.

Ayperi: Çoluk çocukla işiniz olmasa inanacağım.

İstanbul beyefendisi: Neye inanacaksın?

Ayperi: Bana aşık olup aynı zamanda beni kıskandığınıza.

Nasıldı?

Bol bol yorum rica edebilir miyim?

GEÇMİŞ Mİ GELECEK (𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin