üç

351 21 8
                                    

















🪩











Gecenin üçünde gözümü açmamı sağlayan şey, amına koyduğumun, olmayan uyku düzenimdi.

Uykum gelsin diye saat 8'de içtiğim bitki çayına öylece bakarken ayağa kalkmış ve mutfağa girerek lavaboya dökmüştüm.

Balkona geri döndüğümde koltuğa oturarak nefesimi verdim. Ne güzel saat 11 de uyumuştum. Bok vardı tabii.

İlaçlar dediğim gibi, uykumu getiriyordu ve onu unutmamı sağlıyordu. Ama bu belli bir süre için geçerliydi. Sanki kafamdan toptan söküp de çıkartabilecekler miydi Mert'i?

o zaman hafızamı silmeleri gerekiyordu.

Oflayarak telefonumu elime aldım. O fotoğraftan sonra içimden Instagram'a girmek gelmiyordu. Madrid'de saat şu an kaç bilmiyordum, ama Arda'ya yazacaktım.

minnosum napiyon

Mesajım tek tik olduğunda küfür ettim. Çocuk dana gibi yatmıyor gece gündüz senin gibi, dedi iç sesim. Haklıydı ama, işte.. sikim sonik bir an da en yakın arkadaşıma ihtiyaç duyuyordum.

Ardosum😭
İyiyim güzeeellleeer güzelimm sen napıyorsun?

Mesaj gelmesiyle heyecanla elime telefonumu alıp gülümsemiştim.

IYIYIM VE SENI COK OZLEDIM.

Ardosum😭
Kurban olurum ben de seni çok özledim. Saat kaç orada?

4.34

Ardosum😭
Niye ayaktasın sen? Uyumadın mı? Hani ilaç kullanıyordun? Yoksa kullanmıyor musun?

Ah Arda ah.. Madrid'de bile benim gibi bir süzme salağı düşünüyorsun ya.. Allah senden razı olsun ve biraz da akıl versin kardeşim.

Aman Arda sende baslama
hemen canım

Ardosum😭
Neye başlamayayım Evin?
Gitmeden önce bana söz vermiştin, düzenli kullanacağım demiştin ilaçlarını, yine aynı şeylerin olmasını mı istiyorsun?
Bir daha seni hastanede görmek istemiyorum. Anladın mı?

bu çocuğu ısırırım.

tamaaammm ozur dileriiimm
affettin mi???

Ardosum😭
Küsmedim ki.

Küsemez de zaten. Gülümsedim.

güzeeeeeelllll

Ardosum😭
Gördün dimi o fotoğrafı? Bana da Duru gösterdi.

Yeniden gözümde canlanmasıyla yutkunamadım.

Bizim hayaller siyah poşette be Ardam.. benim hayali başkası yaşıyor işte

Ardosum😭
Kendini üzme diyeceğim bir faydası da olmayacak. Ama seni üzgün görmek istemiyorum. Bıraktığım gibi görmek istiyorum seni

2 ay önce, beni ziyarete geldiği günden beridir 4 kilo verdiğimi ona söylememe kararı aldım.

tesekkur ederim askimm
simdi ben gidiyim senin de islerin vardir baska bi gün telefonda konusuruz olur mu

illicit affairs 🪩 mert günokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin